|
5.0.0.0 Posts (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני תלמידה טובה...:D :D :D :D |
*מדמיין דמות מטושטשת בתפקיד אחת מהבנות בקליפ של טאטו* |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
*מדמיין דמות מטושטשת בתפקיד אחת מהבנות בקליפ של טאטו* |
ראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאסמי |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחח..... יופי תמשיכו לפתח כל מיני רעיונות....חופשי...:stongue: :stongue: :stongue:
אני אקבל מה שמגיע לי?! ומה בדיוק מגיע לי? (רק בלי מכות, אוווץ...:stongue: :stongue: :stongue:
הקליפ של טאטו... אאאמממממ... מעניין...:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| די מגעילללללללללללללללללללללללללללל |
|
|
| Sniper |
| סליחה על האיחור אבל מזל טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Sniper
סליחה על האיחור אבל מזל טוב |
אין בעיות! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אין בעיות! |
חחחחחח כל דבר נחשב בדרך ל 6000? |
|
|
| MoSH_MaN |
| יהיה קשה גדנ"ע עוד חודש |
|
|
| DjChook |
חחח כאילו מה זה גדנע ? שבוע לא ?
פחות אפילו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח כאילו מה זה גדנע ? שבוע לא ?
פחות אפילו |
גדנ"ע מזרחנים? :)
חחחח
זה מהבית ספר או מהכושר קרבי שלך? |
|
|
| MoSH_MaN |
יוצאים עם הבית ספר
ואני יעשה להם בית ספר ;) |
|
|
|
|