return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Addiction 2 Flyer Design Wedstrijd (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Teknikol
stel je hebt iets gefabriceerd en je wilt checken of het in de buurt komt van wat jullie in je hoofd hebben qua structuur etc. Moet dan een link posten? Of moet ik hem pm'men om de originaliteit van het design te handhaven? Het is ook zo dat anderen ervan kunnen leren of geinspireerd raken oid. misschien domme vraag ofzo, maar ik vraag het ff.

ltr,

Tek


Je kunt in deze thread gewoon je flyer neerzetten.
Lijkt me logisch dat anderen geen design van andere kopieren en bewerken.
Geef dan tips aan elkaar, dan ontstaan er geen moeilijkheden.
Als je jouw creatie voor de verassing niet wilt sjowen aan de rest dan kun je jouw design mailen naar:

[email protected]

Succes!!

Liefst in jpg en niet te groot.:)

Ik zal zo deze post editen als ik thuis ben.
Teknikol
tja hier is het dan. tis niet af natuurlijk, maar kwou hoofdzakelijk ff checken of er genoeg ruimte is voor de tekst ja/nee. Er is ook niet veel tekst die ik kan invoegen:) kan er wel X- voor in de plaats zetten overal maar je hebt toch te maken met lengte van namen e.d.

nou whatever, komtie:

http://picserver.student.utwente.nl...re.php?id=28164
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Teal'k
Hrm, hadden jullie van de laatste addiction een flyer? Zo ja, heb je daar een link van?

Ik maakte vroeger altijd cd covers voor een vriend die DJ't.. maar dat waren niet echt zeg stylvolle plaatjes. het waren meer (zelf-)gerenderde landschappen met titel en DJ erop zeg maar..

Kijk bijvoorbeeld hier:
hier dus :)

Die landscapes zijn natuurlijk niet zo toepasselijk waarschijnlijk.. maar bijv die front-front2.jpg en back.jpg achtergrond is ook best redelijk :)

verder het photoshoppen of paintshoppro'en gaat me ook wel redelijk af, alleen meestal heb ik niet echt de fantasy om iets leux te verzinnen.. Zeg maar wat je wil, misschien heb ik er wel tijd voor om ff wat in elkaar te flansen :D

die front-front2 vind ik cool, kun je die ook niet voor mij maken maar dan ietsje anders? :) :p
Little Theseus



Hijs fatjes, maar heb je die vuurbal helemaal zelf gemaakt?
Ik had verwacht dat je hem zoals de vorige ging maken, een kwartslag gedraaid. Dit is op zich ook erg leuk. Ik ben benieuwd hoe het verder wordt! :cool: :toocool:
Teknikol
quote:
Originally posted by Little Theseus



Hijs fatjes, maar heb je die vuurbal helemaal zelf gemaakt?
Ik had verwacht dat je hem zoals de vorige ging maken, een kwartslag gedraaid. Dit is op zich ook erg leuk. Ik ben benieuwd hoe het verder wordt! :cool: :toocool:


vuurbal hebbik zelf bewerkt:D

en die vorige heb ik nog nooit onder oogjes gehad...hebbik al eerder gevraagd in deze thread maar niemand schijnt hem meer te hebben...:(

en tnx voor de positieve reaxie!
Optimus
even ter info: de flyer moet liggend worden:)

hier de oude flyer, ik ben te lui om ze kleiner te maken dus hier moet je het maar ermee doen:D


VOORKANT




ACHTERKANT




best leuk om te zien nu:)


btw: Tekniknol, ff een veer in je ass steken, hij is echt mooi:) Maar op de een of andere manier moet ik steeds aan High Energy denken als ik dit zie haha:conf:
Donna
Ik wil ook leren photosjoppen:(
Jappio
quote:
Originally posted by Donna
Ik wil ook leren photosjoppen:(


www.fotosoep.nl

:D

leuk id-tje dit.. tis jammer dat ik btje te veel tijd kwijt ben met studie, anders had ik me misschien ook nog wel ff boosgemaakt :)

ziet er mooi uit teknikol!
Teal'k
quote:
Originally posted by Eye-Riz
die front-front2 vind ik cool, kun je die ook niet voor mij maken maar dan ietsje anders? :) :p


wat moet er anders aan dan? :)
Teal'k
trouwens.. ik heb er nog 2 uit de archieven van me gehaald :)


link1

link2

Little Theseus
quote:
Originally posted by Jappio
www.fotosoep.nl


wahaha die site is echt, ik dacht dat het een geintje was!! :D:D:D
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Teknikol
vuurbal hebbik zelf bewerkt:D

en die vorige heb ik nog nooit onder oogjes gehad...hebbik al eerder gevraagd in deze thread maar niemand schijnt hem meer te hebben...:(

en tnx voor de positieve reaxie!

Nexus had in mei 2001 een flyer met een vuurbal, maar die was geel met groen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement