|
Nummer v/h jaar verkiezing (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
heb net nog ff geluisterd.. ik verander um alweer:toothless
Trance:
Oceanlab - Sky Falls Down (Armin Remix)
Progressive:
James Holden - Nothing (Mix 2)
Hardstyle:
Falloutboy - Hallucination Generation (Überdruck Remix) |
|
|
| AlFerox |
R&B
Nelly - Ride with me |
|
|
| AFTERNATIVE |
Trance
Ambush vs The Phools Inc - assymetric
Progressive
James Holden - Nothing (Mix 2)
Techno
Dj Misjah - Mankind Vol 15 (A1)\
Club
Narcotic Thrust - Safe From Harm |
|
|
| ryo |
Trance:
Warrior - If you want me
Progressive:
Yunus - Red Pilot
Techno:
Renato Cohen - Pontape
grtz |
|
|
| Arstmak |
| quote: | Originally posted by Optimus
is progressive geen muzieksoort dan?:crazy: |
Daar gaat het niet om, anders heb je wel een lijst van 100 muziekstromingen en dan kan je door de bomen het bos niet meer zien... 3 is lekker simpel en duidelijk, of niet dan?
WTF, ik heb deze thread gestart dus jullie moeten allemaal naar meneer Cosmic Guy luisteren ja??:whip: :whip: :D :D :toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
R&B
Nelly - Ride with me |
nee man ik vind Nelly met Kelly - Dilemma veeel beter!
RAP
Eminem - Without Me (nobody listens to Techno:D)
BUITENLANDS
Las Ketjap - The Ketchup Song!
NEDERLANDS
Ties - Denk aan Mij |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by ryo
Techno:
Renato Cohen - Pontape
|
huh? hoe ken jij die?
aardig dikke bassline zit daar in :eek: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Arstmak
Daar gaat het niet om, anders heb je wel een lijst van 100 muziekstromingen en dan kan je door de bomen het bos niet meer zien... 3 is lekker simpel en duidelijk, of niet dan?
WTF, ik heb deze thread gestart dus jullie moeten allemaal naar meneer Cosmic Guy luisteren ja??:whip: :whip: :D :D :toothless |
ja maar niet iedereen is liefhebber vande stylen die jij genoemd hebt, progressive moet er echt wel bij |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
huh? hoe ken jij die?
aardig dikke bassline zit daar in :eek: |
ff downen dan maar:D |
|
|
| AlFerox |
SCHLAGER
Jan Smit - Und diese Rosen sind fur Dich, liebe Mamatschi |
|
|
| mido |
| Remy-D zegt: Way out west - Mindcircus (Gabriel and Dresden remix) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mido
Remy-D zegt: Way out west - Mindcircus (Gabriel and Dresden remix) |
Remy, ben je je password om in te loggen vergeten?:D
Xie je op Qontact!! |
|
|
|
|