|
אאההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
איזה עצבים האקס פי הישתגע לי !!!
יש לי אותו בעיברית
ופיתאום הוא החליט שחלק מהעיברית הופכת לג'יבריש !
איזה עצבים !!!! |
|
|
| Flotser |
אחי זה לא נראה לי כזה עניין, כנס ל
Regional and Languahe Settings
ב
Control Panel
ופשוט בכל מקום שמה שיש לך אפשרות לבחור שפה, תבחר ב
Hebrew |
|
|
| Djsamorai |
אז זהוא שהקטע הוא שאני ניכנס לשם רשום לי הכל בעיברים קודם כל ..
ואין שם ליבחור באפשרות עיברים בשום מקום !
וניסיתי להתקין את השפה מחדש וזה רק עשה את זה יותר גרוע !:( :confused: :eek: :mad: |
|
|
| DjChook |
| איפה בדיוק אתה רואה עברית ואיפה ג'יבריש |
|
|
| Djsamorai |
יש לזה קריזות ...
את העיברים אני רואה בדפדפן ..
באיי סיי קיו אני רואה סימני שאלה בימקום שמות בעיברית ..
ויש אתרים בדפדפן שאני רואה עיברית הפוך ..
ויש אתרים שאני רואה ג'יבריש
ואני לא יכול להפוך את השפה באקספלורר ניסיתי את זה כבר |
|
|
| DjChook |
טוב
אייסיקיו - בעיה מוכרה לכולם אחי
תעבור לטריליאן זה מסדר את זה
(הסיבה המרכזית שניסיתי את טריליאן ומאז אני שם)
עכשיו יכול להיות שהבעיה שלך ב
XP
הוא שבשפות שאתה רואה את המקלדות אז תנסה לשחק שם עם העברית
כלומר לעשות מקלדת נפרדת לעברית / נפרדת לאנגלית
וכו
או שאין לך בעיות בכתיבת עברית ? |
|
|
| Djsamorai |
אין לי בעיה בליכתוב כמו שאתה יכול ליראות :)
מזה טריליאן ??? |
|
|
| DjChook |
אהמ
AVATAR / SIGNITURE / שורה אישית :)
אהה הבנתי אותך, אז זה לא הבעיה ...
המממ אני עדיין לא הבנתי אז איפה הבעיות האמיתיות
עם יש לך בעיות באסלפורר תעדכן אותו ל
SP1 |
|
|
| Djsamorai |
תיראה זה היה משהו מוזר ביותר!
הווינדוס כזה פיתאום עשה לי מסך שחור (מה שבחיים הוא לא עשה ) ואני לא הצלחתי לעשות כלום אז הידלקתי את המחשב העלתי אותו שוב והוא לא עלה ..
אז העלתי את ה-98
(יש לי שתי מערכות הפעלה במחשב)
אחרי זה אמרתי ננסה שוב והוא עלה ומאז הבעיה ..
אולי אני צריך כבר לפרמט... |
|
|
| DjChook |
מה נראה לך גרם למחשב לעשות מסך שחור ?
תפרמט ותתקין כבר
SP1
של
XP
הוא הרבה יותר טוב |
|
|
| Djsamorai |
אין לי מושג !
סליחה על הבורות אבל מזה SP1 ?? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
איזה עצבים האקס פי הישתגע לי !!!
יש לי אותו בעיברית
ופיתאום הוא החליט שחלק מהעיברית הופכת לג'יבריש !
איזה עצבים !!!! |
happens...
סתם אחי בקשר לפורמט יש גירסה חדשה ל
xp
שאמורה לתקן הרבה בעיות שנקראת
sp1
אז את זה חן התכוון שתתקין |
|
|
|
|