return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אאההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Djsamorai
איזה עצבים האקס פי הישתגע לי !!!

יש לי אותו בעיברית

ופיתאום הוא החליט שחלק מהעיברית הופכת לג'יבריש !

איזה עצבים !!!!
Flotser
אחי זה לא נראה לי כזה עניין, כנס ל
Regional and Languahe Settings
ב
Control Panel

ופשוט בכל מקום שמה שיש לך אפשרות לבחור שפה, תבחר ב
Hebrew
Djsamorai
אז זהוא שהקטע הוא שאני ניכנס לשם רשום לי הכל בעיברים קודם כל ..

ואין שם ליבחור באפשרות עיברים בשום מקום !

וניסיתי להתקין את השפה מחדש וזה רק עשה את זה יותר גרוע !:( :confused: :eek: :mad:
DjChook
איפה בדיוק אתה רואה עברית ואיפה ג'יבריש
Djsamorai
יש לזה קריזות ...
את העיברים אני רואה בדפדפן ..

באיי סיי קיו אני רואה סימני שאלה בימקום שמות בעיברית ..

ויש אתרים בדפדפן שאני רואה עיברית הפוך ..
ויש אתרים שאני רואה ג'יבריש

ואני לא יכול להפוך את השפה באקספלורר ניסיתי את זה כבר
DjChook
טוב
אייסיקיו - בעיה מוכרה לכולם אחי

תעבור לטריליאן זה מסדר את זה

(הסיבה המרכזית שניסיתי את טריליאן ומאז אני שם)

עכשיו יכול להיות שהבעיה שלך ב
XP
הוא שבשפות שאתה רואה את המקלדות אז תנסה לשחק שם עם העברית

כלומר לעשות מקלדת נפרדת לעברית / נפרדת לאנגלית
וכו

או שאין לך בעיות בכתיבת עברית ?
Djsamorai
אין לי בעיה בליכתוב כמו שאתה יכול ליראות :)

מזה טריליאן ???
DjChook
אהמ
AVATAR / SIGNITURE / שורה אישית :)

אהה הבנתי אותך, אז זה לא הבעיה ...

המממ אני עדיין לא הבנתי אז איפה הבעיות האמיתיות

עם יש לך בעיות באסלפורר תעדכן אותו ל
SP1
Djsamorai
תיראה זה היה משהו מוזר ביותר!

הווינדוס כזה פיתאום עשה לי מסך שחור (מה שבחיים הוא לא עשה ) ואני לא הצלחתי לעשות כלום אז הידלקתי את המחשב העלתי אותו שוב והוא לא עלה ..

אז העלתי את ה-98
(יש לי שתי מערכות הפעלה במחשב)

אחרי זה אמרתי ננסה שוב והוא עלה ומאז הבעיה ..
אולי אני צריך כבר לפרמט...
DjChook
מה נראה לך גרם למחשב לעשות מסך שחור ?

תפרמט ותתקין כבר
SP1
של
XP

הוא הרבה יותר טוב

Djsamorai
אין לי מושג !

סליחה על הבורות אבל מזה SP1 ??
MasterP
quote:
Originally posted by Djsamorai
איזה עצבים האקס פי הישתגע לי !!!

יש לי אותו בעיברית

ופיתאום הוא החליט שחלק מהעיברית הופכת לג'יבריש !

איזה עצבים !!!!


happens...

סתם אחי בקשר לפורמט יש גירסה חדשה ל
xp
שאמורה לתקן הרבה בעיות שנקראת
sp1
אז את זה חן התכוון שתתקין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement