|
ניסיון חטיפה
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
ניסו לחטוף הרגע מטוס של אלעל בטיסה מת"א לאיסטנבול
מזל שנגמר בשלום...
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=310047&path=22 |
|
|
| DjChook |
אשכרא, כל הנוסעים בשלום והמטוס ממשיך
בינתיים אין עוד פרטים לגבי זהות החוטפים
בלה בלה בלה ... |
|
|
| oDrori |
| משום מה הידיעה הזאת מעצבנת אותי הרבה יותר מכל שאר אלה שמתפרסמות מדי פעם |
|
|
| Djsamorai |
סעמק
איזה מצב מיזדיין !!!!
ממש חרא |
|
|
| MoSH_MaN |
אוווווווווווווו נשבעתי להרוגגגגגגגגגגגגגג
את הערביםםםם
המחבליםםםם
קושיל האמא שךךךךךךךך |
|
|
| YuVaL |
בדיוק באתי לכתוב על זה
אבא שלי טס עכשיו לעבודה!!!
אז תגידו תודה לחטיבה של אבא שלי שהשטלתה על המטוס
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח אבא רוסי :p
j/k |
|
|
| itamarsan |
פיייי עם הם מגיעים כבר למטוסיים זה מצב מאוד חמוד לדעתי כי זה דבר רגיש במיוחד ושמור מאודד
המצב מחמיר ולא נהיה טוב
חבר'יה המדינה בורחת לנו מהידיים:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פיייי עם הם מגיעים כבר למטוסיים זה מצב מאוד חמוד לדעתי כי זה דבר רגיש במיוחד ושמור מאודד
המצב מחמיר ולא נהיה טוב
חבר'יה המדינה בורחת לנו מהידיים:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
אויש איזה שטויות
דבר ראשון
מטוסים של אל על איייייייייי אפשר לחטוף
בלתי אפשרי!!! יש איזה 5 מאבטחים סמויים בכל חלק של המטוס שלא לדבר על האבטחה הצמודה שיש על המטען |
|
|
| Djsamorai |
אינספקט דה אנאינספקטד
וזה לא מצחיק ..
הם פשוט לא מפסיקים להפתיע אותנו וזה המצב הכי לא טוב שיכול להיות |
|
|
| Hell_Copter |
אפילו מטוסים עכשיו?
מה זה פה אוזבקסיטן נגד תימן בקרב מגע?!
סעמק עליהם!!! |
|
|
| NaOren |
זיןן
עכשיו זה פעם ראשונה שאני שומע על זה...
רגע מישו יודע כבר מה ניסגר עם זה? |
|
|
|
|