return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ניסיון חטיפה
View this Thread in Original format
NyKoN
ניסו לחטוף הרגע מטוס של אלעל בטיסה מת"א לאיסטנבול

מזל שנגמר בשלום...
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=310047&path=22
DjChook
אשכרא, כל הנוסעים בשלום והמטוס ממשיך

בינתיים אין עוד פרטים לגבי זהות החוטפים
בלה בלה בלה ...
oDrori
משום מה הידיעה הזאת מעצבנת אותי הרבה יותר מכל שאר אלה שמתפרסמות מדי פעם
Djsamorai
סעמק
איזה מצב מיזדיין !!!!
ממש חרא
MoSH_MaN
אוווווווווווווו נשבעתי להרוגגגגגגגגגגגגגג
את הערביםםםם
המחבליםםםם
קושיל האמא שךךךךךךךך
YuVaL
בדיוק באתי לכתוב על זה
אבא שלי טס עכשיו לעבודה!!!
אז תגידו תודה לחטיבה של אבא שלי שהשטלתה על המטוס
:)
MoSH_MaN
חחח אבא רוסי :p


j/k
itamarsan
פיייי עם הם מגיעים כבר למטוסיים זה מצב מאוד חמוד לדעתי כי זה דבר רגיש במיוחד ושמור מאודד
המצב מחמיר ולא נהיה טוב
חבר'יה המדינה בורחת לנו מהידיים:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
NyKoN
quote:
Originally posted by itamarsan
פיייי עם הם מגיעים כבר למטוסיים זה מצב מאוד חמוד לדעתי כי זה דבר רגיש במיוחד ושמור מאודד
המצב מחמיר ולא נהיה טוב
חבר'יה המדינה בורחת לנו מהידיים:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


אויש איזה שטויות
דבר ראשון
מטוסים של אל על איייייייייי אפשר לחטוף
בלתי אפשרי!!! יש איזה 5 מאבטחים סמויים בכל חלק של המטוס שלא לדבר על האבטחה הצמודה שיש על המטען
Djsamorai
אינספקט דה אנאינספקטד

וזה לא מצחיק ..

הם פשוט לא מפסיקים להפתיע אותנו וזה המצב הכי לא טוב שיכול להיות

Hell_Copter
אפילו מטוסים עכשיו?
מה זה פה אוזבקסיטן נגד תימן בקרב מגע?!
סעמק עליהם!!!
NaOren
זיןן
עכשיו זה פעם ראשונה שאני שומע על זה...
רגע מישו יודע כבר מה ניסגר עם זה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement