return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
2 in one (wash & go) =P
View this Thread in Original format
Glorie
eftersom knappt nån läser mitt klotterplank, hoho

startar ja en tråd me två frågor här :)

1. Har ni varit nära döden?
2. Har ni nåra fobier? (mjo det har nästan alla) Share :D

Svar 1: Jag har nästan brunnit inne...(sov) :( men hade änglavakt! tror på det starkt asså... skratta hur mycket ni vill..

Svar 2: Oj Oj Oj... orm å mask/larver... uääää va äckligt sen kan ja få värsta freaken om ja e på djupt vatten å så.. en haj skulle ja va grymt rädd för men aaa..har ju inte mött nån än! sen e ja rädd för smärta som alla... typ.

....sen prata ja me min klasskompis i går å han sa att han var rädd för bedövningssprutan hos tandläkaren...å den ser ju ruggig ut, ni vet...grymt lång å brutal..men faktum e att ja e NOLL rädd för den... kan ta den självmant, frivilligt.. aaa...hur som helst...inte så att den e skön precis.. men den gör mig ingenting :D andra sprutor på andra ställen i kroppen e ja lite mer skraj för dock.. anledningen till att ja pallar tandläkarens e att ja tagit den typ 30 ggr. börjar bli van typ. :D (ne inte bara hål juh, har dragit 9 tänder)
Vizay
tror inte jag har haft någon näradöden upplevelse någon gång...klart vissa scary saker har man ju råkat ut för....typ kanat flera meter utför ett berg å skrapat sönder området runt hela ögat när jag va typ 4-5 år (blev kallad boxaren efter denna incident pga blåtiran) :p

hmm sen typ....jo iofs de här kan nästan klassas som näradöden...när jag va i 10-års åldern va jag ute å cyklade...så var det en liten korsning (lokalväg) som jag bara drog rakt ut i....precis då kom det en bil som totalnitade samtidigt asom jag nitadce i ren panik....bilen stannade kanske 10 cm från mitt ben

sen ere ju akallaincidenten också som kunde slutat värre....(med tanke på vad man ser i tidningarna idag så)

[edit]

jag e ju pigg....glömde andra frågan..

jag hyser ett enormt hat för spindlar...äckliga varelser som bara kryper runt å e allmänt fula å äckliga....usch *ryser*
nosfea
1. bilolycka när jag var typ 12 år eller nått.

2. hÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖjder, buuhuhuhuhu... scary!

:eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
robstar
1)

Hmmm...vet inte om ja skulle kalla de "nära döden upplevelser"
Men jag har:
supit mej medvetslös , rammla i backen å sommna i snön. En kompis hittade mej sen som tur va.
Sen har ja ramlat av min moppe , slog i munnen (ja såg ut som kalle anka , ja fick en Näbb faktiskt) ,
skrapade i knät, handleden å armbågen (har fina ärr där nu) :(
Sen svimmmade ja när ja skulle kliva ur badkaret en gång...Reste mej lite för snabbt. Men de va nästa kul. Kan tänka mej hur de såg ut. Bara rammla rak lång ur badkaret! haha! :D

2)

Läskiga Gubbar!:nervous:

lol

Late|R|Z!
Glorie
har faktiskt varit förskonad från skador å sånt, tack å lov.
låter ruggigt det dära.. robstar å vizay :(

nosfea, nemen vilket fint nickname du har :)
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
låter ruggigt det dära.. robstar å vizay :(

säger hon som nästan brann inne....de e ju jävligt nära det med....får väl skicka ett tackvykort till din ängel...tack vare den man sitter här å diskuterar med dej nu ;)
Glorie
va du smörar Vizay :) :)

fast sånt gillar vi ;) :)
dj_hysterix
1. har inte haft nära döden erfarenheter....iaf vad jag kommer ihåg...jag e väldigt försiktig ;)

2.Rädd...hm..jag kommer inte på nånting...finns saker som kanske är obehagliga men inte nåt som man e rädd för..spindlar/ormar osv. bryr jag mig inte om..tandläkarborr/sprutor e inte rädd för det heller.

:gsmile:
reveal
1) nej
2) nej

=P
RebeL9
i somras när jag var i Afghanistan så blev jag och brorsan gripna av några rövare på en landsväg. de frågade ut oss och verkade hotfulla. och så hade de kalashnikovgevär i händerna.
var nästan bergis på att vi skulle bli tagna som gisslan eller nåt men vi lyckades snacka oss ut ur det :D

reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
i somras när jag var i Afghanistan så blev jag och brorsan gripna av några rövare på en landsväg. de frågade ut oss och verkade hotfulla. och så hade de kalashnikovgevär i händerna.
var nästan bergis på att vi skulle bli tagna som gisslan eller nåt men vi lyckades snacka oss ut ur det :D

:nervous: :eek:
dbl
quote:
Originally posted by robstar
1)

Hmmm...vet inte om ja skulle kalla de "nära döden upplevelser"
Men jag har:
supit mej medvetslös , rammla i backen å sommna i snön. En kompis hittade mej sen som tur va.

lol... sorry, men det lät ganska så roligt..

1. nja.. jag och en kopmis klättrade i ett berg när jag var mindre med rep och så och efter ett tag med användandet av repet så satte vi det på ett annat ställe och när jag skulle dra i det för att se om det satt fast så gick det av och jag var jäkligt nära att ramla ner för berget.. var en bit ner även om det inte var nått mount everest direkt.

2. jag hatar ormar.. usch.. spindlar hjar jag inte så svårt för, men ormar... fy fan.. får rysningar t.om. när jag ser dem på tv.. drar upp benen i soffan på direkten typ.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement