return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
וואו, אני לא חושב שזה קרה לי לפני כן... (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
מה אחשלי
אני איתך בעניין הזה
Flutlicht הכי טובים
בעיקר בקטע הזה של רגשות לתוך הטראק
את
THE FALL אני בקושי שמעתי , אבל ממה שהספקתי הוא היה עצוב באמת
אבל אם כבר מדברים על עצוב
Flutlicht - Mutterkorn, זה באמת טראק עצוב, קלוט אותו
ו
ICARUSSSS
הטראק הכי שמח ומקפיץ שיש
חבל"ז
בגלל זה אני בקושי שומע the fall
בגלל שהתאכזבתי קשות , ציפיתי למשהו ברמה של איקרוס, אבל זה יותר מדי לבקש
:( :( :(
DjChook
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה
גירסאת אמביינט
ותאמין לי שאתה שומע את זה
תאמין לי זה לא מה שאתה חושב


זה קטעים עם נשמה!!!
אמביינט שולט
YuVaL
כן עודד
בדיוק אותו דבר קורה לי שאני שומע את זה
באות לי דמעות לעיניים
ואחרי זה בעליה עם כל הרגשות בא לך ממש להתפוצץ
זה טראק מדהים
אחד הטובים ששעתי מפלוטליכט!

*Rushes to funky to steal the vinyl*
:happy2: :happy2:
MoSH_MaN
חחחח

איזה רגישים
elad11
quote:
Originally posted by DjChook
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור

אין אין על העלייה של
Major League - Wonder Where You Are

אבל זה לא הנושא פה....
:D

ולגביך, עודד
...
אני די מבין מה שאתה אומר
(אולי קצת פחות בהגזמות, אבל עדיין מבין)
אני יותר מרגיש את זה ב
Tony Walker - Fields of Joy (Original / Flutlicht)
וכמובן עוד משהו שדומה מאוד לזה...
The Venture - Alaska (Original Mix)
Sniper
חפיף גילי קח את זה בקלות
ד"א מאיפה תמביא תסמיילים האלה
~!?@
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור


באמת לא קשור אבל
I second that
בטירוף!


יובל,
תתכונן :)
נראה לי אני אזמין את זה באמת...
DjChook
עודד

למה ?
MoSH_MaN
אלעד

אני חייב להגיד שהאמביינט הזה של הולדן לא רואה ממטר את השירים שאתה שמת

בלי לפגוע

home and dry?
היו כמה טובים וזהו
:D

MasterP
אחים שלי תרגיעו מה אתם מתחילים לבכות פה
Sniper
quote:
Originally posted by guetag
http://smilies.networkessence.net/


10ex m8.

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלעד

אני חייב להגיד שהאמביינט הזה של הולדן לא רואה ממטר את השירים שאתה שמת

בלי לפגוע

home and dry?
היו כמה טובים וזהו
:D


סבבה אחי:]] אני שמח לישמוע תגובות... וזה לא פוגע
אני תמיד אוהב לשמוע דעות של אנשים עליי אפילו אם
הם לא כ"כ נעימים לשמוע שתדע לך שאני מעריך את זה:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement