|
וואו, אני לא חושב שזה קרה לי לפני כן... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
מה אחשלי
אני איתך בעניין הזה
Flutlicht הכי טובים
בעיקר בקטע הזה של רגשות לתוך הטראק
את
THE FALL אני בקושי שמעתי , אבל ממה שהספקתי הוא היה עצוב באמת
אבל אם כבר מדברים על עצוב
Flutlicht - Mutterkorn, זה באמת טראק עצוב, קלוט אותו
ו
ICARUSSSS
הטראק הכי שמח ומקפיץ שיש
חבל"ז
בגלל זה אני בקושי שומע the fall
בגלל שהתאכזבתי קשות , ציפיתי למשהו ברמה של איקרוס, אבל זה יותר מדי לבקש
:( :( :( |
|
|
| DjChook |
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה
גירסאת אמביינט
ותאמין לי שאתה שומע את זה
תאמין לי זה לא מה שאתה חושב
|
זה קטעים עם נשמה!!!
אמביינט שולט |
|
|
| YuVaL |
כן עודד
בדיוק אותו דבר קורה לי שאני שומע את זה
באות לי דמעות לעיניים
ואחרי זה בעליה עם כל הרגשות בא לך ממש להתפוצץ
זה טראק מדהים
אחד הטובים ששעתי מפלוטליכט!
*Rushes to funky to steal the vinyl*
:happy2: :happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח
איזה רגישים |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור |
אין אין על העלייה של
Major League - Wonder Where You Are
אבל זה לא הנושא פה....
:D
ולגביך, עודד
...
אני די מבין מה שאתה אומר
(אולי קצת פחות בהגזמות, אבל עדיין מבין)
אני יותר מרגיש את זה ב
Tony Walker - Fields of Joy (Original / Flutlicht)
וכמובן עוד משהו שדומה מאוד לזה...
The Venture - Alaska (Original Mix) |
|
|
| Sniper |
חפיף גילי קח את זה בקלות
ד"א מאיפה תמביא תסמיילים האלה
~!?@ |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
טראק לגמור ממנו זה העליה של
CARTE BLANCHE
לא יודע כמה זה קשור |
באמת לא קשור אבל
I second that
בטירוף!
יובל,
תתכונן :)
נראה לי אני אזמין את זה באמת... |
|
|
| MoSH_MaN |
אלעד
אני חייב להגיד שהאמביינט הזה של הולדן לא רואה ממטר את השירים שאתה שמת
בלי לפגוע
home and dry?
היו כמה טובים וזהו
:D |
|
|
| MasterP |
| אחים שלי תרגיעו מה אתם מתחילים לבכות פה |
|
|
| Sniper |
10ex m8.
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלעד
אני חייב להגיד שהאמביינט הזה של הולדן לא רואה ממטר את השירים שאתה שמת
בלי לפגוע
home and dry?
היו כמה טובים וזהו
:D |
סבבה אחי:]] אני שמח לישמוע תגובות... וזה לא פוגע
אני תמיד אוהב לשמוע דעות של אנשים עליי אפילו אם
הם לא כ"כ נעימים לשמוע שתדע לך שאני מעריך את זה:] |
|
|
|
|