return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Någonstans att gå ut i Köpenhamn?
View this Thread in Original format
MoleHole
Hej alla!

Jag är ny här men har läst en del trådar här ett tag nu och tänkte fråga ifall någon vet något ställe att gå ut på i Köpenhamn som kör bra Trance music (typ uplifting? eller vad som helst). Tisdag, Onsdag, Torsdag eller Fredag?

/MoleHole
SWE_TRANCE
Ciao och Välkommen till Svenska TA!

Club Gorgeous i kpenhamn kör väl på onsdagar om inte jag minns helt fel, och det är väl Nordens mest respekterade tranceclub!

läs mer på deras hemsida http://www.gorgeous.dk/
MoleHole
Tackar, ligger i samma del utav köpenhamn jag bor i. Någon som vet om det finns någon sida typ som gulasidorna.se för köpenhamn?
SteveTranz4ever
Som dom flesta säkert redan vet så är ju Gorgeous en club som håller till på nattklubben IN... jag var på just IN fast då en fredag...
Var även bra drag då... kommer ihåg det kostade den kvällen 100 spänni inträde och sen var det fritt med dricka i form av öl, vin och champagne och dom hade öppet till 10 på morgonen, jag banga ur vid 8 :gsmile:

BTW: Välkommen till trancEaddict forumen MoleHole
reveal
quote:
Originally posted by MoleHole
Tackar, ligger i samma del utav köpenhamn jag bor i.

bor du i centrum eller?
och har missat Gorugeous? oj oj oj... :p vi snackar ju om Gorgeous rätt många ggr här i forumet, nästa händelse: Armin van Buuren, 18e december
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
bor du i centrum eller?
och har missat Gorugeous? oj oj oj... :p vi snackar ju om Gorgeous rätt många ggr här i forumet, nästa händelse: Armin van Buuren, 18e december

yupp, var inne å skulle köpa tickets på nätet igår..
Hade ju faan inga "kulor" kvar på kortet :whip: :whip:

Så det får bli att beställa på måndag när lönen kommer.. ;)
Någon mer som ska dit?
MoleHole
Gorgeous körde den music jag ville höra tyvärr var det väldigt lite med folk, kanske beror på att det är nära till löning. Bara 5 minuter ifrån mitt hotell så det var perfekt. Ingen som vet ett liknande ställe på Fredagar?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement