|
Qontact was PHATT!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
zeg dan waar je ze vandaan hebt gast!
thx
later
michiel |
|
|
| SnuggLe |
Ze STONDEN op www.raremusicfinder.com , maar een of andere ****** heeft ze gedelete. Ben nu aan het proberen om weer ergens server-space te vinden waar ik ze kan uppen enzo.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Bellie |
Wat een kankerstreek weer.Tering....echt heel triest weer!!!
Ik wil Marco V weer horen!!!!
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
En voor iedereen die naar Shockers gaat: ik sta achter de bar! (voor foto zie thread: y not post a pic of yourself) :D Always at your service ;) |
DE bar.....Ja maar achter welke bar dan?Er zijn 3 hallen.Delta,Park & Randstad.Zeg effe welke ja.dan weet ik waar ik de rest van de avond water moet halen (gratis natuurlijk) :D :D :D :D!!!!
GREETZ!!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Bellie
DE bar.....Ja maar achter welke bar dan?Er zijn 3 hallen.Delta,Park & Randstad.Zeg effe welke ja.dan weet ik waar ik de rest van de avond water moet halen (gratis natuurlijk) :D :D :D :D!!!!
GREETZ!!! |
waarom heeft iedereen het hier altijd maar over water?? ;) |
|
|
| Opti |
| tsjaaa... ik zou t niet weten! ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
waarom heeft iedereen het hier altijd maar over water?? ;) |
Water Rulez!!!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
uhhh sorry hoor, maar het enig wat hard ruleddddd is HEINIKEN. Oke dat was alles.
Laters :D |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
uhhh sorry hoor, maar het enig wat hard ruleddddd is HEINIKEN. Oke dat was alles.
Laters :D |
Watte?? HEINIKEN??? Is dat Zweeds bier ofzo? ;) |
|
|
| Miss Proximus |
ja, heinEken ken ik wel, maar heinIken....:D haha
Maar luitjes: ik weet niet achter welke bar ik kom te staan, maar ik gok op de Deltahal (dat is de vetste dus daar praat ik me wel naartoe ;)), en probeer gewoon m'n foto te "memorizeren" en ik heet Josta dus als je m'n naam zegt is t sowieso goed toch? :D Tot zaterdag peeps.... |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Bellie
Water Rulez!!!! :D
GREETZ!! |
Inderdaad, alleen jammer dat het bij Qontact Fl. 8,- per flesje kostte. Maarje, wat moet je anders... |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Inderdaad, alleen jammer dat het bij Qontact Fl. 8,- per flesje kostte. Maarje, wat moet je anders... |
HOLY !!Serieus.ik heb geeneens op de prijs gelet eigenlijk.Een vriend van me had muntjes gehaald dus wist niet hoeveel 1 muntje was.4 piek dus per muntje.Tering dat zijn toch geen prijzen man.Naja als je dorst hebt koop je het wel.(en als je uit je naad bent helemaal :D )
GREETZ!! |
|
|
|
|