return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Qontact was PHATT!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
michiel
zeg dan waar je ze vandaan hebt gast!
thx

later

michiel
SnuggLe
Ze STONDEN op www.raremusicfinder.com , maar een of andere ****** heeft ze gedelete. Ben nu aan het proberen om weer ergens server-space te vinden waar ik ze kan uppen enzo.

Greetz,
SnuggLe
Bellie
Wat een kankerstreek weer.Tering....echt heel triest weer!!!
Ik wil Marco V weer horen!!!!

GREETZ!!
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En voor iedereen die naar Shockers gaat: ik sta achter de bar! (voor foto zie thread: y not post a pic of yourself) :D Always at your service ;)


DE bar.....Ja maar achter welke bar dan?Er zijn 3 hallen.Delta,Park & Randstad.Zeg effe welke ja.dan weet ik waar ik de rest van de avond water moet halen (gratis natuurlijk) :D :D :D :D!!!!

GREETZ!!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie


DE bar.....Ja maar achter welke bar dan?Er zijn 3 hallen.Delta,Park & Randstad.Zeg effe welke ja.dan weet ik waar ik de rest van de avond water moet halen (gratis natuurlijk) :D :D :D :D!!!!

GREETZ!!!


waarom heeft iedereen het hier altijd maar over water?? ;)
Opti
tsjaaa... ik zou t niet weten! ;)
Bellie
quote:
Originally posted by M5


waarom heeft iedereen het hier altijd maar over water?? ;)


Water Rulez!!!! :D


GREETZ!!
Dj Lex
uhhh sorry hoor, maar het enig wat hard ruleddddd is HEINIKEN. Oke dat was alles.

Laters :D
Opti
quote:
Originally posted by Dj Lex
uhhh sorry hoor, maar het enig wat hard ruleddddd is HEINIKEN. Oke dat was alles.

Laters :D


Watte?? HEINIKEN??? Is dat Zweeds bier ofzo? ;)
Miss Proximus
ja, heinEken ken ik wel, maar heinIken....:D haha
Maar luitjes: ik weet niet achter welke bar ik kom te staan, maar ik gok op de Deltahal (dat is de vetste dus daar praat ik me wel naartoe ;)), en probeer gewoon m'n foto te "memorizeren" en ik heet Josta dus als je m'n naam zegt is t sowieso goed toch? :D Tot zaterdag peeps....

eXos
quote:
Originally posted by Bellie


Water Rulez!!!! :D


GREETZ!!


Inderdaad, alleen jammer dat het bij Qontact Fl. 8,- per flesje kostte. Maarje, wat moet je anders...
Bellie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Inderdaad, alleen jammer dat het bij Qontact Fl. 8,- per flesje kostte. Maarje, wat moet je anders...



HOLY !!Serieus.ik heb geeneens op de prijs gelet eigenlijk.Een vriend van me had muntjes gehaald dus wist niet hoeveel 1 muntje was.4 piek dus per muntje.Tering dat zijn toch geen prijzen man.Naja als je dorst hebt koop je het wel.(en als je uit je naad bent helemaal :D )

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement