return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
ska docklands lägga ner? (pg. 2)
View this Thread in Original format
King of Clubs
quote:
Originally posted by Icarus
Jag kommer inte att sakna det. det kommer säkert att finnas bra lokaler i framtiden.

Man kan ju alltid hoppas. Just nu kan jag inte nämna en lokal i hela stan som jag tycker är riktigt bra.
Kraith
Fy faaan... Fast man visste väl att det skulle hända förr eller senare, som med alla lokaler/klubbar som det spelas någon form av elektronisk musik i/på. :whip: :whip:

Docklands har legat mig varmt om hjärtat länge och jag kommer helt klart sakna stället. *snyft*

Man grämer sig lite extra att man inte gick på den senaste festen där.. Jaja, det blir iaf en sista chans den 21:a december.
Vizay
asså det är ju ren idioti att riva enda lokalen i stockholm som inhyser både elektroniska events men även andra events.....asmånga skolor som hyr till nollnigar etc....tror inte jag känner till någonb annan sådan lokal i hela sthlmsområdet :/

jävla idioti....klämm in mer folk å ta bort alla nöjen....ja menar vem bryr sig ifall folket har kul eller inte...så länge staden får in lite extra skatt :whip:
Gaby
Money talks... :( :( :( :(
reveal
det lär ju inte vara för att det hålls "ravefester" där som det ska rivas... det behövs ju massvis med bostäder, och detta kanske är bästa stället

hur ser docklands ekonomi ut? det kanske inte ens en gång går runt?

upp till ägaren att bestämma vad han vill göra tycker jag, även om det är synd om ett festställe nu försvinner
Vizay
jo antagligen beror det mer på deras ekonomi än på att byråkraterna där uppe (nej jag pratar inte om gud, faktiskt) vill ha bort dom

sen kanske ägaren har tappat lusten också vem vet... kan inte tänka mig att det är lätt överhuvud taget att driva ett sådant ställe
AC.
kanske är att glida iväg lite långt redan nu, men....

Om detta ryckte stämmer så tror jag faktiskt det kommer bli väldigt fina lägenheter vid vattnet och allt...
mindshooter
I så fall hoppas jag att det är lägenheter för rejvare!!!
En liten rave-förort där...community..fett najs...man får spela hur hög musik man vill...NÄR man vill
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by mindshooter
I så fall hoppas jag att det är lägenheter för rejvare!!!
En liten rave-förort där...community..fett najs...man får spela hur hög musik man vill...NÄR man vill

Hehe. Tuff tanke med det skulle aldrig hålla.
Snuten skulle vara där ute 24/7 och bevaka.
Och jag skulle inte pallat med om nån drog på Marvo V's Liveset klockan halv4..:eyespop:
Kraith
quote:
Originally posted by AC.
kanske är att glida iväg lite långt redan nu, men....

Om detta ryckte stämmer så tror jag faktiskt det kommer bli väldigt fina lägenheter vid vattnet och allt...

Hehe, mycket möjligt, men vad tror du de kommer kosta? Inget som vi vanliga dödliga har råd med i varje fall... Bah!

Aendy
Det bästa med Dockan är att man bara kan ta bilen, ställa den strax intill entrén och gin och börja röja. Enkelt,bekvämt och nära... Det är piss att gå på klubb i stan... fick nästan bilen bortforslad utanför München.
AC.
"Det stämmer att D-lands kontrakt går ut vid månadsskiftet. Lokalen
skall
användas till kontor såvitt vi vet.

Kram
Rymdsemlorna"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement