|
even geen Pf meer! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Beckham
Ja, je moet de mensen toch op de hoogte houden he ;)
Gelukkig valt de schade voor Partyflock heel erg mee, alleen wel jammer voor de UT :( |
lieg niet, je bent gewoon verslaafd ;) |
|
|
| Beckham |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
lieg niet, je bent gewoon verslaafd ;) |
, je hebt me door ;) |
|
|
| franzelare |
| ik heb net ff op Pf gekeken maar sinds 9.00 waren alleen maar tommie ik en bamp ingelogd geweest :D dus het was lekker rustig :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zag vanochtend al toen ik naar school ging (Hogeschool Enschede) een vette brand en hoorde al dat UT in de hens stond...
Internet op mijn school lag dus ook plat...
Maar als PF verslaafde is dit wel kutz, hopelijk komend weekend weer online :) |
|
|
| ScuL |
ik trek het slecht.. :(
maarja nix aan te doen. kan niet wachten tot het weer up is :S |
|
|
| TranceFool |
| Schrok me rot toen ik het hoorde.....van het internet is idd ff kut, kan me voorstellen. Maar het valt gelukkig nog redelijk mee zo te horen :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik trek het slecht.. :(
maarja nix aan te doen. kan niet wachten tot het weer up is :S |
cold turkey....? :p |
|
|
| franzelare |
| lange is zo lief geweest ff een tijdelijk forum te bouwen dus we kunnen onze verslaving weer botvieren :) |
|
|
| basd |
| Het leeft allemaal weer een beetje hier inmiddels, maar een aantal dingen zijn nog steeds niet terug (mailserver en zo).. |
|
|
| franzelare |
| Ik zag het een 54MBit verbinding naar NDix voor de hele UT :D |
|
|
| franzelare |

:D :D :D |
|
|
|
|