return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ברוך השם עברתי תיאוריה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אז ברמת גן זה בית זונות שם ליד הבורסה ;)
משחק מילים שכזה...

אבל ראסמי שבהרצליה יש לחץ אדיר...
המורה שלי קיבל טסטים אתמול והוא מגיש מחר שתיים שעומדות להתגייס אז אני נדפקתי מאחור
אבל אני הבא בתור
הוא אמר שזה בהתרעה של יום יומיים כולה יהיה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

הוא אמר שזה בהתרעה של יום יומיים כולה יהיה


הכל עכשיו הולך להיות שכונה

בהצלחה לך רועי !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הכל עכשיו הולך להיות שכונה

בהצלחה לך רועי !


תודה גבר!!
מקווה שעכשיו יעבירו יותר בקלות
למרות שחבר שלי קיבל טסט 45 דקות וטסטר פשוט חיפש איפה לזיין אותו
אמר לו לעצור כבר ואז שהוא עצר הוא עצר ליד תמרור עצור ולא היה אכפת לו למה הוא סיים
ואז הטסטר אמר לו להמשיך עוד שני מטר
ואז דפק לו ברקס כי הוא לא עצר בעצור יענו
הבנזונה כתב לו סיכון הולכי רגל, סיכון מכוניות אחרות ואי ציות לתמרורים
oDrori
ברכות צח ובהצלחה לך, נמרוד ורועי!
MasterP
כן רועי זה ידוע שיש טסטרים בני זונות באים במטרה להכשיל.
מה לעשות צריך לקוות שלא יצא לך אחד כזה

בהצלחה לכל מי שעושה תיאוריה טסט או נערף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
כן רועי זה ידוע שיש טסטרים בני זונות באים במטרה להכשיל.
מה לעשות צריך לקוות שלא יצא לך אחד כזה


*cough* היה לי כבר אחד כזה *cough*
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
*cough* היה לי כבר אחד כזה *cough*


happens
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
happens


תודה רבה... אתה מעודד אותי מאוד
העיקר להצליח פעם הבאה
MoSH_MaN
בונאה מה אתה רגיש

חחחחחח פורסט גאמפ
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תודה רבה... אתה מעודד אותי מאוד
העיקר להצליח פעם הבאה


תנסה לשבור את השיא שלי
אני עברתי רביעי אז טייק איט אייזי אחי
אין מה להתרגש בסוף כולם עוברים

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תודה גבר!!
מקווה שעכשיו יעבירו יותר בקלות
למרות שחבר שלי קיבל טסט 45 דקות וטסטר פשוט חיפש איפה לזיין אותו
אמר לו לעצור כבר ואז שהוא עצר הוא עצר ליד תמרור עצור ולא היה אכפת לו למה הוא סיים
ואז הטסטר אמר לו להמשיך עוד שני מטר
ואז דפק לו ברקס כי הוא לא עצר בעצור יענו
הבנזונה כתב לו סיכון הולכי רגל, סיכון מכוניות אחרות ואי ציות לתמרורים


איזה בן זונה!!! שיואווו
ואללה הייתי מוריד אותו באמצע מהאוטו ונותן לו ללכת ברגל
אבל דוגרי היספור הזה נישמע קצת מוזר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אבל דוגרי היספור הזה נישמע קצת מוזר


שמע אחי זה מה יש...
זה חבר שלא ישקר בחיים שלו... בקשר לשום דבר
זה לא האופי שלו
ואני מאמין לו
נכון שהוא עמד כמה דקות בפקק... אבל עדיין 45 דקות הוא נהג!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement