|
ברוך השם עברתי תיאוריה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אז ברמת גן זה בית זונות שם ליד הבורסה ;)
משחק מילים שכזה...
אבל ראסמי שבהרצליה יש לחץ אדיר...
המורה שלי קיבל טסטים אתמול והוא מגיש מחר שתיים שעומדות להתגייס אז אני נדפקתי מאחור
אבל אני הבא בתור
הוא אמר שזה בהתרעה של יום יומיים כולה יהיה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא אמר שזה בהתרעה של יום יומיים כולה יהיה |
הכל עכשיו הולך להיות שכונה
בהצלחה לך רועי ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הכל עכשיו הולך להיות שכונה
בהצלחה לך רועי ! |
תודה גבר!!
מקווה שעכשיו יעבירו יותר בקלות
למרות שחבר שלי קיבל טסט 45 דקות וטסטר פשוט חיפש איפה לזיין אותו
אמר לו לעצור כבר ואז שהוא עצר הוא עצר ליד תמרור עצור ולא היה אכפת לו למה הוא סיים
ואז הטסטר אמר לו להמשיך עוד שני מטר
ואז דפק לו ברקס כי הוא לא עצר בעצור יענו
הבנזונה כתב לו סיכון הולכי רגל, סיכון מכוניות אחרות ואי ציות לתמרורים |
|
|
| oDrori |
| ברכות צח ובהצלחה לך, נמרוד ורועי! |
|
|
| MasterP |
כן רועי זה ידוע שיש טסטרים בני זונות באים במטרה להכשיל.
מה לעשות צריך לקוות שלא יצא לך אחד כזה
בהצלחה לכל מי שעושה תיאוריה טסט או נערף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
כן רועי זה ידוע שיש טסטרים בני זונות באים במטרה להכשיל.
מה לעשות צריך לקוות שלא יצא לך אחד כזה
|
*cough* היה לי כבר אחד כזה *cough* |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
*cough* היה לי כבר אחד כזה *cough* |
happens |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
happens |
תודה רבה... אתה מעודד אותי מאוד
העיקר להצליח פעם הבאה |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה מה אתה רגיש
חחחחחח פורסט גאמפ |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודה רבה... אתה מעודד אותי מאוד
העיקר להצליח פעם הבאה |
תנסה לשבור את השיא שלי
אני עברתי רביעי אז טייק איט אייזי אחי
אין מה להתרגש בסוף כולם עוברים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודה גבר!!
מקווה שעכשיו יעבירו יותר בקלות
למרות שחבר שלי קיבל טסט 45 דקות וטסטר פשוט חיפש איפה לזיין אותו
אמר לו לעצור כבר ואז שהוא עצר הוא עצר ליד תמרור עצור ולא היה אכפת לו למה הוא סיים
ואז הטסטר אמר לו להמשיך עוד שני מטר
ואז דפק לו ברקס כי הוא לא עצר בעצור יענו
הבנזונה כתב לו סיכון הולכי רגל, סיכון מכוניות אחרות ואי ציות לתמרורים |
איזה בן זונה!!! שיואווו
ואללה הייתי מוריד אותו באמצע מהאוטו ונותן לו ללכת ברגל
אבל דוגרי היספור הזה נישמע קצת מוזר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אבל דוגרי היספור הזה נישמע קצת מוזר |
שמע אחי זה מה יש...
זה חבר שלא ישקר בחיים שלו... בקשר לשום דבר
זה לא האופי שלו
ואני מאמין לו
נכון שהוא עמד כמה דקות בפקק... אבל עדיין 45 דקות הוא נהג! |
|
|
|
|