return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Svaj - 20 årsgräns
View this Thread in Original format
Endre

ja, damer och herrar, så var det över.

www.svaj.com, det blir ingen skoj den 2:a december

:mad:
Vizay
först dockan å nu detta....jävla skitstad vi bor i :/
Endre

det är helt sjukt, dem har ingen bra anledning heller, "minderåriga köper folköl" men vafan...be dem visa leg då.

och nu heter det "Dags Klubb" och inte "Musik Kafe"
mindshooter
Jävla jidder...fan va lack jag blir...
dom får iofs inte släppa in under 18 om dom serverar alkohol men jag förstår inte hur ett musikcafé kan prioritera alkohol framför musikälskare trots ålder...väldigt skumt, finns det nånstans man ska rektrytera club-besökare så är det väl i den yngre generationen!
robstar
Haha!!!!! Vilka ruttna jävlar! haha!

Vem fan dricker folköl när man fyllt 18?
Serverar dom bara de lr?

Skit cafe ändå! (torra bullar) lol

Vi får öppna ett eget ställe!;)
dbl
TrancEAddict café sweden

fast jag tycker vi öppnar det i göteborg.
mycket bättre där
robstar
Sen måste ja lägga till de här:

ONLY IN SWEDEN!

Go'natt!
AC.
Löjligt att inte ta steget full ut och fixa alkohol tillstånd om de ändå ska ha 20årsgräns...
dbl
ja.. och jag som skall upp till sthlm och göra lumpen nu.. kanske hadde haft chans att träffa er där nån gång om det nu inte hadde at upp sig
Endre

ruskigt klumpigt var det iallfall, men men, idioter till människor finns ju.

SteveTranz4ever
Så jävla löjligt.... Först det där när dom gnällde om Endres fanta och nu det här...

Dom vill väl tjäna pengar och bli hypade som alla andra "coola" krögare och folk i den branchen.

Det började ju som en coolt koncept med ett enkelt fik med en DJ som spela... sen märker man att dom e gnälliga å små petiga och börjar utesluta vissa musik genres... Endre fick ju bara lira nån viss tid eller dag i veckan typ med sin trance.

Och nu vill dom ta steget ännu längre å skaffar sig tillstånd för att sälja alkohol... detta säkert bara för att kunna så smått låta det gå över till en slags bar eller klubb...

Töntar !!!

edit: Som vanligt har jag tillräkligt med år att låna ut :toothless
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så jävla löjligt.... Först det där när dom gnällde om Endres fanta och nu det här...

edit: Som vanligt har jag tillräkligt med år att låna ut :toothless

fanta... vad har du nu gjort endre.. varit pervers igen ;)

du har inte lust att låna ut ett år så att jag kan handla på systemet?? bara tills nästa år då jag fyller 20 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement