return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Lumpen
View this Thread in Original format
reveal
I några av trådarna så säger bla amnezia och dbl att de gör lumpen för tillfället... kom därför på följande frågeställning

Av er som är tillräckligt gamla, har ni gjort lumpen? Var? Var det roligt/givande etc? Varför/varför inte?

Av er som lite yngre, gör ni lumpen eller inte?

Av er som är ännu yngre, vill ni göra den eller inte?

Själv gjorde jag lumpen 99/00 på A3 i Hässleholm, en för mig mycket rolig och givande tid.
Aendy
Yeah right... jag var på mönstringsanläggningen i 12 timmar, sen vart det, bye, bye... Hade dock grymma testresultat, så jag gjorde mönstringsförättaren besviken... han hade tydligen stora planer för mig :)
Glorie
jag har gjort lumpen me, i Arvidsjaur :D
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
jag har gjort lumpen me, i Arvidsjaur :D

ärligt? coolt isf
robstar
Psykologen och jag kom överens om att ja inte skulle göra lumpen
för jag är psykiskt sjuk!

Nää...men nästan ;)

MoOoOOoHahaha!:disbelief
King of Clubs
Jag var och mönstrade i 1 timme och 20 minuter. Jag kryssade i en massa allergier som jag inte hade och skrev att jag hade mycket svår astma. Då fick jag bara titta på introduktionsfilmen och sen gå och prata med en sjuksköterska som inte krävde några som helst bevis för min sjukdom. Sen satt jag och pratade med mönstringsförättaren med guldklocka som kollade snett på mej och förklarade att jag fått diagnosen "JC Hälsa", vilket gav mej en hedervärd plats i utbildningsreserven.

Jag ville aldrig göra lumpen, men det skulle varit roligt att ha gjort IQ- och styrketesten.
Glorie
reveal, varför skulle du tycka det var coolt?? :D

aha, han gillar tjejer in control :p

neee allvarligt så har ja inte gjort lumpen, vet nog vad ni snackar/snackade om asså...:whip:
Vizay
jag har varken gjort lumpen eller mönstrat än men det börjar bli dags snart....mina planer är att totalt äga upp psykologen...antingen det eller typ lägga på stilen á la psykiskt sjuk galning :D
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
jag har varken gjort lumpen eller mönstrat än men det börjar bli dags snart....mina planer är att totalt äga upp psykologen...antingen det eller typ lägga på stilen á la psykiskt sjuk galning :D

Varför krångla till det? Är det inte lättare att säga att man inte vill göra lumpen? De har ju faen knappt råd att ta in några längre, då lär de ju satsa på att ta in de folk som faktiskt vill göra lumpen.
Glorie
fast dom har väl inte de kriterierna tyvärr??

reveal
som anden säger, det lättaste är att helt enkelt säga att du inte vill göra lumpen

varför vill du inte göra den förresten?
Glorie
finns d nå snyggare än killar i uniform? :p
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement