return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin van Buuren @ The Matrixx, wie gaat... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Whoeiiii /me heeft er al zin an!

Wordt weer een vet avondje :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Flipper01
Mr.Marcello gaat ook al niet mee omdat hij naar Liverpool gaat..


Tja, het spijt me...maar hier kan zelfs Armin niet tegenop hoor!!!
Hoe vaak kun je nou in je leven meemaken dat je eigen cluppie speelt op Anfield Road?? Ik zou gek zijn als ik daar niet naartoe ging!!!

MET VRIENDELIJKE GROET.
M_Peror
Nee damn ben er niet bij... heb al ander feessie... ook erg leuk trouwens dus je hoort me niet klagen maar wel balen dat ik Armin moet missen.
IMHO: Ben wel te spreken over DJ Jochen heb 'm twee weken terug in de Matrixx gehoord toen 'ie na Cor Fijneman moest draaien... was een hele moeilijke avond qua sfeer (snapjewel) maar hij heeft er toch echt een toppertje van gemaakt -- een van de vetste stapavonden die ik in lange tijd heb gehad duzzz...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mr.marcello
Tja, het spijt me...maar hier kan zelfs Armin niet tegenop hoor!!!
Hoe vaak kun je nou in je leven meemaken dat je eigen cluppie speelt op Anfield Road?? Ik zou gek zijn als ik daar niet naartoe ging!!!

MET VRIENDELIJKE GROET.


Ze komen volgende week logeren in t Hotel waar ik werk met 70 man!

Ff wat shirtjes ritselen!
mr.marcello
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ze komen volgende week logeren in t Hotel waar ik werk met 70 man!
Ff wat shirtjes ritselen!


En als je voor mij de volgende spelers effe per ongeluk met opzet een doodschop wil verkopen, graag! :p
-Sami Hyypia
-Emile Heskey
-Michael Owen
-Danny Murphy
-Dietmar Hamann
-John Arne Riise

MET VRIENDELIJKE GROET.
!_PeTrUs_!
Ik zal me best doen!

Goed op t journaal lette die dag! :D
Jappio
quote:
Originally posted by mr.marcello
En als je voor mij de volgende spelers effe per ongeluk met opzet een doodschop wil verkopen, graag! :p
-Sami Hyypia
-Emile Heskey
-Michael Owen
-Danny Murphy
-Dietmar Hamann
-John Arne Riise

MET VRIENDELIJKE GROET.


whehe pik dan gelijk het shirtje van Michael Owen voor mij :D

woeiii

Mooi is dat hè dat hotelwerk :D

jammer alleen dat bij mij in het hotel alleen maar honkballers en van die paardrijdozen zaten.. Maar goed, wel wat gesigneerde honkballen gehad, en vrijkaartjes voor de wedstrijden whehe

Mooi :D
moogwai
Ik ben ook present :)

Vriend van me heeft mooi twee VIP kaarten kunnen regelen, dus ik zal ook wel op het VIP podium te vinden zijn :D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whoeiiii /me heeft er al zin an!

Wordt weer een vet avondje :D


K dan Lex!!

Zekers te weten dat we gaan zweven daaro!!
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
K dan Lex!!

Zekers te weten dat we gaan zweven daaro!!


zijn we weer aan de drugs?? :D :o :D

Ding Chavez
Dat armin pas om 2:30 komt verandert mijn plannen een beetje. Ik ben niet voor 24:00 in de matrixx te vinden, ga niet mijn stemming laten verneuken door 4 uur jochen aan te horen. Maar ben ruimschoots op tijd voor armin binnen hoor :)

GreetZ, DC
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
zijn we weer aan de drugs?? :D :o :D



Heb je de Red Bull reclames nooit gezien Jappio?

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement