|
עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance. |
|
|
| eXeTik |
תעשה על זה קליק ימני ותלחץ על
save target as...
ולא קליק שמאלי... |
|
|
| Hell_Copter |
תעשה save as
הורדתי |
|
|
| DjChook |
| רונן אני מצטער על היבוש אתמול |
|
|
| NyKoN |
מאוד פשוט
צריך לעשות 5 בשורה..
:D |
|
|
| NyKoN |
וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה משחק אחר שיכל להיות קלטני זה
S-O-S! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא |
נקווה שתשתפר אחי :D |
|
|
|
|