return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עכשיו זה משחק על רמה!!!!! [מצורף בפנים]
View this Thread in Original format
eXeTik
מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף?
יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים!
מ-ד-ה-י-ם! :D

תורידו םפה:
http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip
DjChook
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.
eXeTik
תעשה על זה קליק ימני ותלחץ על
save target as...
ולא קליק שמאלי...
Hell_Copter
תעשה save as
הורדתי
DjChook
יאלה מה האייפי
Sniper
נחמדמאודד
DjChook
רונן אני מצטער על היבוש אתמול
NaOren
איך משחקים בזה?
NyKoN
מאוד פשוט
צריך לעשות 5 בשורה..
:D
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
מכירים את הגירסא של איקס עיגול שצריך לעשות 5 ברצף?
יפה... עכשיו אפשר לשחק את זה ברשת נגד חברים!
מ-ד-ה-י-ם! :D

תורידו םפה:
http://www.geocities.com/exetik/5inrow.zip



וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא

MoSH_MaN
בונאה משחק אחר שיכל להיות קלטני זה
S-O-S!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
וואי משחק עצבנייייי
אני משחק אותו מלללללא


נקווה שתשתפר אחי :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement