return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מה סוואמפר חושב לעצמו? (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק?

Werks fer moi!
DjChook
xtc rulez :)
MoSH_MaN
חן אתה מתכוון ל
X-ite
DjChook
i know
it sounds better that way
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף,



צודק אחי !
וסורי שלא הלכנו לכיפה
הייתי מת מרעב רק שתדע
פשוט הייתי עם ההיא שסיפרתי לך עלייה בזמן שהתקשרת
היא הייתה לידי ולא היה לי נעים לנפנף אותה
:clown:

יום שלישי בטוח הולכים אחי
!
אני עכשיו נוסע להדרכה של 3 ימים בחוף צמח...
איזה בעסה
:(
יאללה אנשים תעשו חיים
PEACE AND LOVE
C YA
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חן אתה מתכוון ל
X-ite


חפיף... :)
התבלבלתי בעצמי...
xtc
זה המשקה הזה כמו רד בול...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
צודק אחי !
וסורי שלא הלכנו לכיפה
הייתי מת מרעב רק שתדע
פשוט הייתי עם ההיא שסיפרתי לך עלייה בזמן שהתקשרת
היא הייתה לידי ולא היה לי נעים לנפנף אותה
:clown:


אסור להשתמש בסמיילי הזה!!! :p
חפיף אחי אני לא לוקח אישית
בדיוק חזרתי עכשיו משם... הבאתי אותה בלאפה עצבנית... אפילו לא סיימתי אותה מרוב שהיא הייתה טובה
קיצר אמרתי לך כבר שהם מכירים אותי שם והם נחמדים אליי והכל
אז הזה שחותך את השווארמה אם אתה מכיר אותו, הביא לו פול בשר... חבל על הזמן כמה
והביא לי ולחבר שלי צלחת עם צ'יפס ופלפאל כמו כל פעם.. ממש אחלה גבר
והוא גם הביא לנו שווארמה פרגיות ששילמנו כולה על הודו... יש הבדל ביוקרתיות ובמחיר
כמה כיף שיש קומבינות שם!!
וזה היית יכול להיות אתה במקום חבר שלי!!
אבל זאת כבר בעיה שלך
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אסור להשתמש בסמיילי הזה!!! :p
חפיף אחי אני לא לוקח אישית
בדיוק חזרתי עכשיו משם... הבאתי אותה בלאפה עצבנית... אפילו לא סיימתי אותה מרוב שהיא הייתה טובה
קיצר אמרתי לך כבר שהם מכירים אותי שם והם נחמדים אליי והכל
אז הזה שחותך את השווארמה אם אתה מכיר אותו, הביא לו פול בשר... חבל על הזמן כמה
והביא לי ולחבר שלי צלחת עם צ'יפס ופלפאל כמו כל פעם.. ממש אחלה גבר
והוא גם הביא לנו שווארמה פרגיות ששילמנו כולה על הודו... יש הבדל


בן זונה מגרה אותי !!!
אני מת עכשיו ללאפה יא חמור !!!!!!
כוס אימא שלך ...
כל מה שיש לי במקרר זה סלט חסה כוס אמק ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בן זונה מגרה אותי !!!
אני מת עכשיו ללאפה יא חמור !!!!!!
כוס אימא שלך ...
כל מה שיש לי במקרר זה סלט חסה כוס אמק ...


מגיע לך שיגרו אותך יא זבל!
חוץ מזה... יש לך גם צ'יפס למיקרו אז מה אתה בוכה :stongue:
oDrori
ראסמי שאין על צ'יפס במיקרו
:p

MoSH_MaN
צ'יפס בתנור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צ'יפס בתנור


אתה לא היית בפגישה אז אין לך מה להגיב על זה...
אהה וזה מזכיר לי
אני ומורן צחקנו קצת על צח שהוא שמן וגמר את כל העוגיות של השוקולד צ'יפס בפורום של המודים :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement