return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Britney Spears & Daft Punk?
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Britney Spears heeft aan Daft Punk gevraagd haar nieuwe album te produceren. De Franse groep Daft Punk maakt sinds 1995 onder andere muziek als club, techno, funk en disco.

Britney heeft de 2 Fransen (Thomas Bangalter en Guy Manuel de Homem Christo) gevraagd te helpen omdat de verkoopcijfers van haar laatste album tegenvielen en omdat ze een grote fan is van het duo.

Britney is net als Madonna op zoek naar muzikale partners in de dance-scene. Zo heeft Britney ook William Orbit gevraagd haar met een aantal tracks van haar nieuwe album dat medio 2003 uit moet komen te helpen


wat vinden jullie daarvan?:eek:
New Wave
:(
Ik hou het netjes.

Laten we hopen dat we straks geen Britney spears techno gaan krijgen.
Dat zou dan wel errug vervelend zijn voor de scene.
We zullen zien wat het gaat worden.
Al denk ik (HOOP IK) dat het wel naar de commerciele kant van de dance-scene gaat neigen.
Daar is het geld te halen, en daar doen ze het tenslotte allemaal voor.
T.H.C.
Ik weet niet hoor...denk dat het juist wel grappig is om "ze" een keertje echte muziek te laten horen, ben wel benieuwd naar de reacties, en het lijkt me sterk dat britney de techno scene kan aantasten.
Ik kan Daft Punk af en toe wel waarderen, maar dit zal vast wel erg comercieel worden.
Arstmak
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik weet niet hoor...denk dat het juist wel grappig is om "ze" een keertje echte muziek te laten horen, ben wel benieuwd naar de reacties, en het lijkt me sterk dat britney de techno scene kan aantasten.
Ik kan Daft Punk af en toe wel waarderen, maar dit zal vast wel erg comercieel worden.


Britney = synoniem voor commercieel.
AlFerox
ach niks mee hoor. lijkt me wel grappig juist :D

bovendien gebeurt het al veel langer dat (gerenomeerde) mensen uit de dancewereldje remixen maken van popnummers..

kijk maar naar tiesto & junkie XL, john creamer & stephane k (toch magrec :)).

luke slater heeft ook een keer een nummer van madonna geremixed en noem maar op..

er bestaat trouwens al een best goede remix voor britney spears!

heb alleen geen flauw idee van wie die is :toothless
Arstmak
quote:
Originally posted by AlFerox


er bestaat trouwens al een best goede remix voor britney spears!

heb alleen geen flauw idee van wie die is :toothless


Ja, dat is Britney Spears - Overprotected (Ard und Jorn remix)






















(Of was het nou Britney Spears - Overprotected (JS 16 remix?)
magrec
best wel grappig maar daft punk is echt wel goed :)
Dat zijn echt helden als producers dus dat heeft britney heel goed gezien :p
Thomas Bangalter schijnt ook heel erg goed te kunnen draaien.(verhalen van ADE)


Hehe ja en veel popliedjes worden geremixed en zelfs sander kleinenberg heeft dat gedaan (jaja destiny's child :p )

meteen ff around the world weer opzetten, meesterlijk nummertje :)
tango
Als we het dan toch over pop remixen hebben, check dan is:

Kylie Minoque - Love at first sight (Scumfrog's beauty & beast remix)
Jewel - Serve the Ego (gabriel & dresden mix)
lenny kravitz - believe in me (shane 54 pink flood remix)
u2 - beautifull day (oakenfold remix)

Zijn stuk voor stuk lekkere nummer's hoor, hoor je vaak niet eens uit dat het origineel zwaar poppy nummers waren.

grtz,
TNG
New Wave
quote:
Originally posted by tango

Kylie Minoque - Love at first sight (Scumfrog's beauty & beast remix)
Jewel - Serve the Ego (gabriel & dresden mix)
lenny kravitz - believe in me (shane 54 pink flood remix)
u2 - beautifull day (oakenfold remix)


Dit zijn gewoon goeie artiesten die ook goeie pop maken.
Britney Spears echt niet, contstand dezelfde standaard troep.....ze moet het hebben van der lichaam, verder niets
eieregooie
En vooral niet te vergeten Madonna - What It Feels Like For A Girl (above & beyond remix), welke mevrouw persoonlijk in eerste instantie verkoos voor de videoclip boven de "normale" versie omdat ze er zo weg van was (en terecht :D ). Kgeloof dat de platenmaatschappij toch ook graag nog een clip wilde maken van de "normale", maar da weet ik nie zeker meer...

dj_spare
quote:
Originally posted by tango
Als we het dan toch over pop remixen hebben, check dan is:

Kylie Minoque - Love at first sight (Scumfrog's beauty & beast remix)
Jewel - Serve the Ego (gabriel & dresden mix)
lenny kravitz - believe in me (shane 54 pink flood remix)
u2 - beautifull day (oakenfold remix)

Zijn stuk voor stuk lekkere nummer's hoor, hoor je vaak niet eens uit dat het origineel zwaar poppy nummers waren.

grtz,
TNG


Dat zijn zeker rielexe nummers, en op dit moment vind ik Justin Timberlake - Like You Love Me (Deep Dish Remix) ook vet rielex... wel de DUB versie dan he... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement