|
Je allereerste CD/Single (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Spinnin Jack |
UUHH singletjes heb ik nooit gekocht, jah als kadootje voor m'n zus maar nooit voor mezelf. Vond dat zonder van m'n geld nam het wel op van de radio op een cassettebandje. :cool:
M'n eerste cd was, Best of Rotterdam Records Vol2, een Gabber cd :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Cd van Mc Hammer met daarop Can't touch this. Titel ben ik ff kwijt, want kan nergens die cd vinden. :D |
|
|
| raoel |
Mijn eerste CD, die ik echt zelf ging kopen was iets van 'Techno'
Dat was er één met een fel oranje doosje, kzal het nog een keer nakijken.
Ik heb nog maar één single in mun leven gekocht en dat was Cygnus X - Superstring |
|
|
| AlFerox |
mijn eerste cdtje was er volgens mij één van Queen..
en de tweede Het beste uit de Mega top 50 1993 :toothless
mijn eerste singletje was geloof ik Mark Oh - tears don't lie
woohoo! :crazy: |
|
|
| moogwai |
Eerste single was Scooter - Move Your Ass!!!
Eerste tape was Mega Dance 1993 part 3
Eerste album was Charly Lownoise & Mental Theo - Charlottenburg |
|
|
| arjoderoon |
eerste cd: paul mccartney - off the ground
eerste single: SYSTEM F - Out of the blue.....
nee helaas.. wast maar waar (k heb um wel hoor)
me eerste single: dj paul elstak - rainbow in the sky |
|
|
| total woot |
Eerste album Marusha - Raveland (volgens mij)
Eerste Single East 17 - Allright
| quote: | Originally posted by mr.marcello
U zijt gegroet! |
Ben je ziek? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
kheb nooit veel cds gekocht... vonk altijd veels te duur (is het ook :p ).. wel veel getaped, net van de week nog weer 1 teruggeluisterd teringdejuu wat een beroerde kwaliteit is dat eigenlijk zeg...
maargoed, eerste cd
the offspring - IXNAY on th hombres ==>> KICKASS cd, die (bij gebrek aan beter) echt ontelbare malen gedraaid is
maar kheb nou al sinds 2 jaar zon brandertje.. echt I-DE-AAL! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by total woot
Ben je ziek? :D |
Neuh, maar ik krijg de laatste tijd zoveel kritiek op m'n 'Met vriendelijke groet' dat ik er maar een andere versie van maak.....misschien valt die beter! :p |
|
|
| arrows |
| FF nadenken hoor, maar mijn allereerste single was Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days |
|
|
| Rinus |
Zouw ik niet precies meer weten maar volgens mij was het ook Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days.
En me eerste LP was er een van Kinderen voor Kinderen :D
Ik heb nu eigenlijk geen cd's meer, luister alles via me computer. |
|
|
| Blik |
Mijn eerste CD die ik kocht/kreeg was ook kinder voor kinderen, kweetnie meer welke het was:)
kocht niemand al CD's toen ze 8 waren ofzo? Dan ga je toch geen Trance kopen want ik neem aan dat niemand op z'n 8ste al verknocht was aan trance |
|
|
|
|