return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תחרות
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...


בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז

עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת

עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי
:)
Tarantula
בהההצצללחחחחחחחההההההה!!!!!!!!:D :D :D :haha: :stongue:
אפילו הממווןןןןן הצלחה:D
MoSH_MaN
רועי אני מחכה לאפילו 4 :rolleyes: :p

thanks!
eran
בהצלחה
DjChook
יאלה מוש מוש תראה להםםםם
NyKoN
בהצלחה אחי...
תשבור רגל :D
nimrod levi
תגיד מוש אתה עושה גם טריאתלון או רק ריצה?
NaOren
בהצלחה גבר...
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...


בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז

עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת

עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי
:)


האאא גם עם רגל שבורה וריאה מפונצ'רת אני עושה 10 דקות 5 ק"מ
בההההההה

סתם מושון אחי
mess with the best die like the rest

go get them tiger
eran
נו איך הלך???

Hell_Copter
אני מקווה שהלך לך טוב אח שלי
עזוב את ה 4 וכל השטויות
ונייקון... אם כבר אז תגיד לו תקרע גידים... למה לשבור רגל!?

דרך אגב... אם תעלה לשלב הבא ולא תעשה מתחת ל 16:20 אין לך להוציא מילה לכיוון שלי
למה יש לי חבר שעשה משהו כזה
Sniper
מוש אחי מצטער על האיחור אבל שיהיה בהצלחה גברבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement