|
תחרות
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...
בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז
עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת
עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי
:) |
|
|
| Tarantula |
בהההצצללחחחחחחחההההההה!!!!!!!!:D :D :D :haha: :stongue:
אפילו הממווןןןןן הצלחה:D |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי אני מחכה לאפילו 4 :rolleyes: :p
thanks! |
|
|
| DjChook |
| יאלה מוש מוש תראה להםםםם |
|
|
| NyKoN |
בהצלחה אחי...
תשבור רגל :D |
|
|
| nimrod levi |
| תגיד מוש אתה עושה גם טריאתלון או רק ריצה? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתם יכולים לסגור את זה אם אתם רוצים...
בקיצור יש לי תחרות מחר
ריצה 5 קילומטר של המחוז
עכשיו בכלל לא רצתי שבועיים והמאמן שלי פשוט בא אלי וביקש שאני יבוא לרוץ,אפילו שלא רצתי במבחנים וכל זה
הוא פשוט יודע שאני טוב וגם אף אחד לא רוצה לרוץ אז יש חרא נברחת
עכשיו אני לא בונה על הצלחה
כי עדיין כואב לי בגידים סעמקקקקקקקקק
אני ירצה לעשות 20 דקות שזה סביר
ואם נעלה לאליפות הארץ
אז 18 יספק אותי
:) |
האאא גם עם רגל שבורה וריאה מפונצ'רת אני עושה 10 דקות 5 ק"מ
בההההההה
סתם מושון אחי
mess with the best die like the rest
go get them tiger |
|
|
| Hell_Copter |
אני מקווה שהלך לך טוב אח שלי
עזוב את ה 4 וכל השטויות
ונייקון... אם כבר אז תגיד לו תקרע גידים... למה לשבור רגל!?
דרך אגב... אם תעלה לשלב הבא ולא תעשה מתחת ל 16:20 אין לך להוציא מילה לכיוון שלי
למה יש לי חבר שעשה משהו כזה |
|
|
| Sniper |
| מוש אחי מצטער על האיחור אבל שיהיה בהצלחה גברבר |
|
|
|
|