|
שלום לכולם ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
תודה רבה אחים שלי ואחות שלי :D
נראה לי הולך להיות פה סבבה אתכם..
| quote: | Originally posted by oDrori
בלוך הבא אחי
אני עודד
והטעם שלך לטעמי :) מי הכוסה בחתימה? |
sung hi lee
גבר |
|
|
| Scorchio |
הופה אורררןןןן
מה אחי
עדיין אני לא מצליח להתחבררררר
:\
אבל שמח שהצטרפת
:D |
|
|
| itamarsan |
| ברוך הבא אחיי אני איתמררר ותהנההה פהה:)):):):):) |
|
|
| NyKoN |
ברוך הבא אחי
אני אלון
ומי זאת סונג הי לי? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אגב,
אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים
רואה את האווטר של איתמר?
אני מצאתי לו :D
מה דעתך?
מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ומי זאת סונג הי לי? |
נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו :stongue: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה לא יודע כמה אני אוהב תתשובות האלה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נביא אותה בתשובה מתחכמת...
הזאת שבחתימה שלו :stongue: |
חחחחחח :toothless
כוכבת פורנו :)
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב,
אם כבר דיברת על חתימות ואווטארים
רואה את האווטר של איתמר?
אני מצאתי לו :D
מה דעתך?
מצטער איתמר, אבל אני הייתי חייב!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
אבטר עצבני..
ואם אתה כבר מדבר על חתימות
רואה את החתימה של
sniper
ו-yuval?
אני עשיתי...
מצטער אחים אבל הייתי חייב :wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
מצטער אחים אבל הייתי חייב :wtf: |
חופשי גבר:]]
כל הקרדיטים בשבילך
:) :) :) :) :) :) ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Rising
חחחחחח :toothless
כוכבת פורנו :)
אבטר עצבני..
ואם אתה כבר מדבר על חתימות
רואה את החתימה של
sniper
ו-yuval?
אני עשיתי...
מצטער אחים אבל הייתי חייב :wtf: |
ייווווווו.... גם אני רוצה חתימה יפה....:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייווווווו.... גם אני רוצה חתימה יפה....:D :D |
יש לי רעיון מה לעשות...
אני יקח מהסרט
eight legged freaks
איזה תמונה משם ויקטין בשבילך... :)
יכול לצאת יפה |
|
|
| luckystrike |
אחי ברוך הבא ...
HAVE FUN
...
מי מוכן לשיר בשבילו את ההימנון ? |
|
|
|
|