|
Sets MAYDAY
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hey TA's,
Gisteren bij MAYDAY geweest en er zijn gewoon geen woorden voor!!! Wat een ongelooflijk mooi feest, daarbij valt Innercity helemaal in het niets...
Vooral Taucher, Mauro Picotto en natuurlijk onze eigen TIESTO waren briljant!
Onze vraag: weet iemand waar de sets van Mayday te downloaden zijn??? Het is wel uitgezonden door "Eins Live" op de radio, dus ze moeten ergens te vinden zijn...
Trouwens nog meer mensen bij Mayday geweest?
Cheers,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| Bellie |
hahaha wat strak dat je bent geweest.was dus wel de moeite waard.Hoe had mauro gedraaid dan?????Weer vette nrs gedraaid??En ook nog NL-ers tegengekomen..
Duitsland vind ik wel iets te ver om te feesten.I LOVE TECHNO in Belgie is het verst waar ik ben geweest.(en dit jaar weer naartoe ga!!
GREETZ!! |
|
|
| Bouma-Bros |
He Bellie...
Mauro draaide wel vroeg (21.30) maar dat maakte niet uit. De sfeer was zo geweldig, je werd er helemaal in meegezogen...! Echt niet te overtreffen dit feest, hoewel er wel iets te veel Techno werd gedraaid, maar dat is op z'n tijd (en met zo'n super sfeer) eigenlijk wel leuk voor de verandering.
De foto's staan trouwens al online op www.Nila.nl
We zullen zo even een thread zetten...
Cheers! |
|
|
| tango |
he gebroeders,
Hoe reageerden de duitsers eigenlijk op tiesto? Sloeg z'n stijl een beetje aan of viel het tegen net zoals bij ferry op rosenmontags.
Grtz,
TNG
p.s. 'k heb nog geen sets ergens gezien, zullen binnenkort ongetwijfeld komen. |
|
|
| Bouma-Bros |
Yo Tango,
Het mooie was dat Tijs gewoon z'n eigen ding deed. Dus niet meer techno dan normaal, echt een set waar alles inzat!
De Duitsers vonden het prachtig, al hebben we vooraan waar wij stonden vooral veel Hollanders gezien! :) Was erg gezellig en de Duisters die we gesproken hebben (in zwaar gebrekkig Duits...) waren heel erg enthousiast.
Het lijkt erop dat Tijs de hele wereld nu echt gaat veroveren...
Later,
S & S |
|
|
| moogwai |
Hier is het schema:
for all, who can't go to Mayday, Eins Live and Radio Fritz is broadcasting the Mayday live (also internet)!
Here is the timetable that is broadast by Eins Live:
20:00 - 20:30 I.C.O.N. (Red Area)
20:30 - 21:10 Marco Bailey
21:10 - 21:30 Beroshima
21:30 - 22:30 Mauro Picotto
22:30 - 22:50 Lexy & K-Paul
22:50 - 23:50 DJ Hell
23:50 - 00:20 Taucher (Red Area)
00:20 - 01:20 Westbam
01:20 - 01:40 Members of Mayday
01:40 - 02:30 Paul van Dyk
02:30 - 03:00 Jeff Mills (Blue Area)
03:00 - 04:00 Sven Väth
04:00 - 04:40 Moguai (Red Area)
04:40 - 05:20 Blank & Jones
05:20 - 06:00 Woody (Blue Area)
Dus we kunnen alleen maar halve sets verwachten en geen Tiesto :confused: Het schijnt ook uitgezonden te worden op Viva TV... |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb ze nu allemaal binnen, alles wat gereleased is:
Mayday_2001_-_Beroshima_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (27mb)
Mayday_2001_-_Blank_And_Jones_Live-Radio-05-01-2001-2001-TWCMP3 (52mb)
Mayday_2001_-_Dj_Hell_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (80mb)
Mayday_2001_-_Dj_Taucher_Live_05-01-2001-TWCMP3 (42mb)
Mayday_2001_-_I.C.O.N._Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (36mb)
Mayday_2001_-_Jeff_Mills_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (38mb)
Mayday_2001_-_Marco_Bailey_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (45mb)
Mayday_2001_-_Members_Of_Mayday_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (25mb)
Mayday_2001_-_Moguai_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (54mb)
Mayday_2001_-_Paul_Van_Dyk_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (63mb)
Mayday_2001_-_Sven_Vath_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (81mb)
Mayday_2001_-_Westbam_Live-Radio-05-01-2001-TWCMP3 (80mb)
Lexy_and_K-Paul_-_Live_at_Mayday_30-04-2001-RADIO-2001-iPZ (26mb)
Mauro_Picotto_-_Live_at_Mayday_30-04-2001-RADIO-2001-iPZ (72mb) |
|
|
| Robvef |
Als ik dat zo zie, zijn het maar weer halve sets. Maar ja, dat krijg je met die Duiters he. Beginnen ook er doorheen te lullen. Word daar een beetje moe van. (Eins Live vind ik dus zwaar bagger!!!)
Greetz |
|
|
| cyberia |
| in alle geval is er getier en geroep als PvD 'flight 643' speelt,ge kunt de set van PvD vinne op technodron,is wel lekker!:) |
|
|
| Robvef |
En wat is dan precies de URL van technodron???
Daar zou ik wel mee geholpen zijn!!! |
|
|
|
|