|
מזל טוב בן דוד שלו!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| אפילו כאפההההההההההההההה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
אפילו 4 |
חחחחחחחחח.... מה רועי, סוף סוף גונבים ל ך את הקטע???!!:stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :crazy: :happy2: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לך תאכל בננה עם מיץ לימון |
רק סברס שייק (אם כל כך הרבה גרעינים שזורקים את הפאקינג קשית)
למען השמות, תראו איזה פורום ספאמרים אנחנו... פאק |
|
|
| NaOren |
חחחחחח
וגם לאמא שלי יש יומולדת היום
וגם לחבר טוב שלי יש היום יומולדת...
תאמינו לי אחלה תאריך |
|
|
| oDrori |
-N-O-V-E-M-B-E-R-U-L-E-Z-
! Go Acrabim ! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
! Go Acrabim ! |
Yeah Baby Yeah!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
! Go Acrabim ! |
KASHAT
יא אהבל אהבל
:-))) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
KASHAT
יא אהבל אהבל
:-))) |
חחחחח עודד אתה חי בסרטים...
ב 21 בנובמבר מתחלף המזל
זה שאתה עקרב זה לא אומר שמי שאחרי 21 יהיה עקרב... ואורן קשת
ואלונה... זה לא שהם גונבים לי את הקטע
לימדתי אותם...
אבל תזכרי מה אני אומר לך... יש מצב שעודד הופך את עצמו לסוג מיוחד של חלאה...
אני מקווה שאתה לא חלאה שיפוטית או ניהולית... יש כמה שהתחילו מרמה כזאת...
אני רק יגיד שאחד מהם נוכל עכשיו!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח עודד אתה חי בסרטים...
ב 21 בנובמבר מתחלף המזל
זה שאתה עקרב זה לא אומר שמי שאחרי 21 יהיה עקרב... ואורן קשת
|
יותר אוכל בשבילי
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל תזכרי מה אני אומר לך... יש מצב שעודד הופך את עצמו לסוג מיוחד של חלאה...
אני מקווה שאתה לא חלאה שיפוטית או ניהולית... יש כמה שהתחילו מרמה כזאת...
אני רק יגיד שאחד מהם נוכל עכשיו!! |
עזוב אותך אותך מהתאוריה הזאת
אני סתמבנזונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
יותר אוכל בשבילי
|
what's the kesher!?
| quote: | Originally posted by oDrori
עזוב אותך אותך מהתאוריה הזאת
אני סתמבנזונה |
חחחחח יש מצב!!
צריך לבדוק יותר לעומק כאלה שמתיימרים להיות חלאות
נראה לי הסגן חלאה שאני מכיר הוא סתם בנזונה שאני חושב על זה... |
|
|
| luckystrike |
סורי על האיחור אחי !
העברתי אימון של שלושה ימים בכינרת ...
מזל טוב !
זיין עד מאה ועשרים ! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
what's the kesher!?
|
ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ומזל"ט לאורן לאמא של אורן לאמא של חבר של אורן לאמא של מוש
וגם לאורן
תשבו ביחד תבחרו שנה להגיע אליה
נקרא לה
YEAR_TO_DIE
אז מזל טוב עד
YEAR_TO_DIE |
|
|
|
|