|
Foto's Mayday!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Zoals al eerder vermeld zijn we afgelopen nacht compleet LOS gegaan op Mayday...
De foto's zijn nu online op www.NiLa.nl (bij "News & Last Updates")
Enjoy TA's! |
|
|
| Doube-U-B |
| NICE, looks like you all had al lot of fun :) |
|
|
| Dj Lex |
Hey leuke foto's en een leuke site trouwens. Ben er al is eerder geweest en is altijd de moeite ff waard.
Mzzl |
|
|
| Bouma-Bros |
He Lex, thnx for tha compliments! :)
Ons volgende feest wordt de volgende:
Vrijdag 18 mei
Club Fusion @ Marcanti (Kremlin), Amsterdam
DJ's: Jose, Yves De Ruyter en Armin van Buuren (3 uur set!)
Vrouwen voor 23.00 gratis toegang!
Zie je daar?! |
|
|
| pipi |
Yo fella's,
Het was me inderdaad een heftige nacht daar in Dortmund.
Compleet uit ons dak gegaan!!! En wat was het toch een mega-mooi-uitzicht toen we voor het eerst via de tribune die mensenmassa zagen........KIPPENVEL!!!
Foto's zien er weer goed uit!
Enne........nogmaals bedankt!
Piep |
|
|
| Bouma-Bros |
He Pipov!
Je staat weer zuiver op de foto met die Puschkin-bril van je! ;)
Wanneer komen jouw foto's online??? |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
He Pipov!
Je staat weer zuiver op de foto met die Puschkin-bril van je! ;)
Wanneer komen jouw foto's online??? |
He Ouwe,
Mijn foto's staan jetzt online!
Het zijn weer een stel fraaie plaatjes geworden....
CYA Piep |
|
|
|
|