return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחשב חדש
View this Thread in Original format
Sniper
אני יודע שפתחו פה כבר 1000 טרדים על זה ועכשיו הגיע התור שלי

אז ככה מישו מוכן להסביר לי מה ההיתרונות והחסרונות של
AMD
ו
Pentium 4

ועוד שאלה קטנה

יש לי צורב חדש וגם דיוידי חדש מסך חדש כרטיס רשת חדש פלופי חדש כרטיס קול חדש רמקולים חדשים עדיף להזמין מחשב בלי כל מה שיש לי
??

הצעות?!?
DjChook
MSG
ב
ICQ
Sniper
העיקר שתענו
MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
אני יודע שפתחו פה כבר 1000 טרדים על זה ועכשיו הגיע התור שלי

אז ככה מישו מוכן להסביר לי מה ההיתרונות והחסרונות של
AMD
ו
Pentium 4

ועוד שאלה קטנה

יש לי צורב חדש וגם דיוידי חדש מסך חדש כרטיס רשת חדש פלופי חדש כרטיס קול חדש רמקולים חדשים עדיף להזמין מחשב בלי כל מה שיש לי
??

הצעות?!?


לשאלה 2.... ברור מה לקנות את זה עוד פעם?

שאלה 1 תחפש באיזה מנוע חיפוש בלי בעייה אתה מוצא השוואות
Sniper
הבנתי אותך
אבל תאמת שאני רוצה לשמוע פה דעות של אנשים מפההה
ובינתיים

אף אחד לא עוזר!!!
DjChook
אלעד עם כל הכבוד לפני איזה חודש היה פה טרד ענק של יובל
תקרא אותו
תמצא שם פולל דברים שימושיים
ואמרתי לך לדבר עם שגיא !
Sniper
סבבה:]
תודה בכל אופן!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement