return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto till Sverige (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så lånar jag ut år till dom som har svårt med inträde pga. låg ålder

Hej steve ! HUr mår du ? Allt väl ? :D

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: SNÄLLA..FIXA IN MIG ! :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
s-case
Den eventuella Tiesto spelningen är på deras
Silja Line kryssning på Valborg.
mindshooter
fyller 18 den 21:a maj..om han spelar typ den första maj...då slår jag någon strategiskt utvald person väldigt hårt :-\
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
fyller 18 den 21:a maj..om han spelar typ den första maj...då slår jag någon strategiskt utvald person väldigt hårt :-\

inte mig, för jag fyller ju år då :D
SWE_TRANCE
Tiesto är ju alltid en bra böejan på något...
Men jag hade helre sett Armin till sverige faktiskt! :disbelief
WhiteRussian
Tufft om Tiësto kommer... men men, dem som lever får väl se. ;)
Lär väl som sagt vara 20-årsgräns då om det är på deras Valborgs-kryssning, jobbigt för er som inte är över 20, :(
[nils]
lufftigt! åh va kul de vore o dra dit! erhm.. steve? ;) hehe, nehrå.. men endå.. kan inte nån ta me kamera o filma t.ex. när tiesto kör på yahel - voyage? (DRÖMMEN!!!!!:disbelief )
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by [nils]
lufftigt! åh va kul de vore o dra dit! erhm.. steve? ;) hehe, nehrå.. men endå.. kan inte nån ta me kamera o filma t.ex. när tiesto kör på yahel - voyage? (DRÖMMEN!!!!!:disbelief )
Jag ska med ! Min kamera ska med ! Kommer köpa band och så det räcker till hela jäkla skiten :)

Vi i Sverige ska inte va kräsna heller, vad gäller stora internationella trance DJs så duger Tiësto gott och väl och lite till ändå!!! :gsmile:

... / Steve
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
så duger Tiësto gott och väl och lite till ändå!!! :gsmile:

ja, Tiësto är ju ändå "rätt så" bra :stongue:
SteveTranz4ever
Detta har jag tagit direkt ur Monday Bars gästbok

Datum: 2002-11-28 20:03:37
Namn: Staffan, Monday Bar
Hemsida:
Meddelande: Våra läppar är förseglade... den 13 december släpper vi bomben... men den som väntar på nåt gott.. ;) Först till kvarn...

Datum: 2002-11-28 19:59:38
Namn: Sinisa
Hemsida:
Meddelande: Tiesto i april/maj?! Stämmer det?! Jag vill veta nu!!

Jag kommer inte sova en blund förän jag har biljetter klara om det är så att herrn kommer... :tongue3

reveal
låter väldigt lockade ;)

då borde jag dessutom ha fått ihop lite pengar :rolleyes:
doter
vad e monday bars hemsida???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement