|
סתם משהוא :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אני סומך עלייך גבר..
(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)
:p |
אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף.... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף.... |
שו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
שו? |
my post count |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
my post count |
הבנתי..
אמרתי על שלך משהו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הבנתי..
אמרתי על שלך משהו? |
חחחח יא טמבל לא אתה
אחד המסכנים שפה :) |
|
|
| Rising |
| טוב אני לא מגיב יותר :]]] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
טוב אני לא מגיב יותר :]]] |
לא נורא...
עלית פה רק ב 4 פוסטים :)
חפש ט'רדים אחרים ;) |
|
|
| Sniper |
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]
"ושמישהו ינסה לעצור אותי" |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
|
|
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]
"ושמישהו ינסה לעצור אותי" |
זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..
ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.
:o
אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]] |
|
|
| eran |
מה לעשות שהודעות לא עולות כסף אז כל אחד מגיב מתי שבא לו :)
בכל זאת, אם הייתה הגבלה אז דברים לא היו זורמים פה נראה לי :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..
ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.
:o
אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]] |
אחי כמו שאמרתי לך באיי סי קיו
זה פורום רק שלנו פה
יענו אף אחד לא מבין את השפה חוץ מאיתנו וספאמרים לפי זה הם לא יכולים להגיד שזה מה שאנחנו
אבל בכל זאת... יש ויש
אם לפעמים צוחקים והכל אז סבבה למה לא... אם זה מוגזם אז נוקטים בצעדים
ואתה יודע טוב מאוד מה זה אומר |
|
|
|
|