return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סתם משהוא :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
אני סומך עלייך גבר..

(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)

:p


אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף....
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רק מחכה לאיזה מישהו מסכן שיקפוץ ויגיד שאני מנסה להגיע לכמה שיותר על ההתחלה על האמצע ועל הסוף....


שו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
שו?


my post count
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
my post count


הבנתי..
אמרתי על שלך משהו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
הבנתי..
אמרתי על שלך משהו?


חחחח יא טמבל לא אתה
אחד המסכנים שפה :)
Rising
טוב אני לא מגיב יותר :]]]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
טוב אני לא מגיב יותר :]]]


לא נורא...
עלית פה רק ב 4 פוסטים :)
חפש ט'רדים אחרים ;)
Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי

אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]


"ושמישהו ינסה לעצור אותי"
eran
quote:
Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי

אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]


"ושמישהו ינסה לעצור אותי"


זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..

ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.
:o

אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]]

eran
מה לעשות שהודעות לא עולות כסף אז כל אחד מגיב מתי שבא לו :)
בכל זאת, אם הייתה הגבלה אז דברים לא היו זורמים פה נראה לי :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..

ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.
:o

אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]]


אחי כמו שאמרתי לך באיי סי קיו
זה פורום רק שלנו פה
יענו אף אחד לא מבין את השפה חוץ מאיתנו וספאמרים לפי זה הם לא יכולים להגיד שזה מה שאנחנו
אבל בכל זאת... יש ויש
אם לפעמים צוחקים והכל אז סבבה למה לא... אם זה מוגזם אז נוקטים בצעדים
ואתה יודע טוב מאוד מה זה אומר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement