return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Yeah Baby Yeah!!!! 1000 Posts!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזוב לא משנה כבר
אני יסביר לך שאני יראה אותך


אחי לא נראה לי ייצא ללכת למוש בקרוב
גם אין לי אוטו עכשיו

מה הבעיה קצת יותר מאוחר ?

בואנה אני מת מרעב ...

בא לי סושי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי לא נראה לי ייצא ללכת למוש בקרוב
גם אין לי אוטו עכשיו

מה הבעיה קצת יותר מאוחר ?

בואנה אני מת מרעב ...

בא לי סושי


אתה מגעיל אותי בא לי להקיא עלייך... בעעעעעעע

חפיף אחי נלך אל מוש בפעם אחרת :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מגעיל אותי בא לי להקיא עלייך... בעעעעעעע

חפיף אחי נלך אל מוש בפעם אחרת :)

למה - בוא יותר מאוחר לסושי עם מוש !
מוש מכיר את המסעדה
RUNNING SUSHI ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
למה - בוא יותר מאוחר לסושי עם מוש !
מוש מכיר את המסעדה
RUNNING SUSHI ?


מי יגע בחרא המעופף הזה!?!?!!
בשבילי רק ישראלי (כשר למפגרים שביננו)1
וחוץ מזה מוש וכנראה גם אני הולכים בעוד מספר שעות מועט לטי אל וי
oDrori
^^^^^^^^^^^^^^
שרשרת פוסטים פרטית = רע

MoSH_MaN
אני הולך עוד 45 דקות ל
TLV!
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
^^^^^^^^^^^^^^
שרשרת פוסטים פרטית = רע


לא ממש - זה לא היה כזה ארוך נראה לי
וזה דיבורים בקשר לפגישת חלק מהפורום
:D

ועודד - תודה על ההודעה היום !
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
לא ממש - זה לא היה כזה ארוך נראה לי
וזה דיבורים בקשר לפגישת חלק מהפורום
:D

ועודד - תודה על ההודעה היום !


המשך דיסקוס בטרד מסיבות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לא ממש - זה לא היה כזה ארוך נראה לי
וזה דיבורים בקשר לפגישת חלק מהפורום
:D


badayok!!
אל תרגישו מאויימים לדבר על כל דבר אנשים!!
MoSH_MaN
ראסמי שמישהו יכניס את מה שכתבתי

ספאם זה בסדר ככל עוד שזה נושא עינייני!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ראסמי שמישהו יכניס את מה שכתבתי

ספאם זה בסדר ככל עוד שזה נושא עינייני!


כן כן ספאמוקרטיזציה של הפולחן
מעניין לי את הביצים!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כן ספאמוקרטיזציה של הפולחן
מעניין לי את הביצים!


בואנה רועי באמא שלי - אתה והציניות שלך משגעים אותי
זה החנוכה והסופגניות שאתה טוחן עושים לך את זה אה ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement