return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לילה טוב אנשים..
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
חברה אני צריך לקום ב-5 ורבע כדי לעבוד אז שיהיה לכם לילה טוב
ובכל בעיה שתהיה לכם בחיים תזכרו דבר אחד:
אל תחשבו על זה, תרגישו את זה..
:stongue:
Tarantula
חחחחחחחחחח:D :D :D :haha: :stongue: :crazy: :happy2:
MoSH_MaN
מה אתה דפוק על השכל
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה אתה דפוק על השכל


לאא הבנת תקטע... האא?:D
luckystrike
אילן - מאיזה טראק זה ?

חחחחחחח
;)

יאללה גבר לילה טוב !
ושטויות מחר אתה כבר בביית ...

אצלי מחר המפקדים החליטו להיות נחמדים - אני נפגש עם המדריך השני והקצינה שלי בביית קפה בהרצליה על אזרחי לעשות ישיבת צוות
חחחחחחחחחחח
איזה צבא בית זונות תאמין לי אילן !!!

איזה מזל שיש לי אחלה קצינה תאמין לי (לפעמים לפחות) ועוד היא רצתה
לקחת אותנו ללונה פארק מחר...
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
לאא הבנת תקטע... האא?:D


מוש איטי

אילן אל תכתוב מהר מדי שיבין ...
מוש יש בביית גם אנשים שכותבים בשבילך את הפוסטים ואתה מכתיב להם ?
כוס אמק אני רוצה כ-ס-ף...
luckystrike
ואילן אל תשים לב למוש - הוא תמיד ככה
בגלל זה אנחנו אוהבים אותו

או שלא ...

קיצר אחי תחבר עם האחרים...
;)
MoSH_MaN
מורן יא קבצן
דבר יפה
:p
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן יא קבצן
דבר יפה
:p


מוש - מתאים פעם הבאה הולכים לכיפה אתה מזמין אותי ?
:(
MasterP
אם כבר אז שיזמין את כולנו

luckystrike
quote:
Originally posted by MasterP
אם כבר אז שיזמין את כולנו

היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ...
MasterP
quote:
Originally posted by luckystrike
היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ...


וזה ישנה לו את המאית של האלפית של המיליונית????

סתם מוש אחי הכל ברוח טובה (בריזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement