|
לילה טוב אנשים..
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
חברה אני צריך לקום ב-5 ורבע כדי לעבוד אז שיהיה לכם לילה טוב
ובכל בעיה שתהיה לכם בחיים תזכרו דבר אחד:
אל תחשבו על זה, תרגישו את זה..
:stongue: |
|
|
| Tarantula |
| חחחחחחחחחח:D :D :D :haha: :stongue: :crazy: :happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה אתה דפוק על השכל |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה אתה דפוק על השכל |
לאא הבנת תקטע... האא?:D |
|
|
| luckystrike |
אילן - מאיזה טראק זה ?
חחחחחחח
;)
יאללה גבר לילה טוב !
ושטויות מחר אתה כבר בביית ...
אצלי מחר המפקדים החליטו להיות נחמדים - אני נפגש עם המדריך השני והקצינה שלי בביית קפה בהרצליה על אזרחי לעשות ישיבת צוות
חחחחחחחחחחח
איזה צבא בית זונות תאמין לי אילן !!!
איזה מזל שיש לי אחלה קצינה תאמין לי (לפעמים לפחות) ועוד היא רצתה
לקחת אותנו ללונה פארק מחר... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לאא הבנת תקטע... האא?:D |
מוש איטי
אילן אל תכתוב מהר מדי שיבין ...
מוש יש בביית גם אנשים שכותבים בשבילך את הפוסטים ואתה מכתיב להם ?
כוס אמק אני רוצה כ-ס-ף... |
|
|
| luckystrike |
ואילן אל תשים לב למוש - הוא תמיד ככה
בגלל זה אנחנו אוהבים אותו
או שלא ...
קיצר אחי תחבר עם האחרים...
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן יא קבצן
דבר יפה
:p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן יא קבצן
דבר יפה
:p |
מוש - מתאים פעם הבאה הולכים לכיפה אתה מזמין אותי ?
:( |
|
|
| MasterP |
| אם כבר אז שיזמין את כולנו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
אם כבר אז שיזמין את כולנו |
היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ... |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי כל מי שיש לו כסף שלא ידבר !
ומוש - יעלה לך פחות למה אני חייל ... |
וזה ישנה לו את המאית של האלפית של המיליונית????
סתם מוש אחי הכל ברוח טובה (בריזה |
|
|
|
|