|
געגועים לאריאל ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
כן וואי איזה יבש פה בלי אריאל, אין צחוקים אין בלאגנים, אין סגירת פוסטים
ואין בדיחות ב-4 בבוקר על שניצלים
אריאל תחזור יזונה שיהיה מצחיק קצת
WE LOVE U!!!
:tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הבנאדאם מככב בסלסה :D |
חחחחחחחחחחח
ועדיין לא זיין |
|
|
| oDrori |
Ariel
Phone home
We Miss You |
|
|
| Tarantula |
וואלה שקט פה בלי אריאל.....:sadgreen: ....
לאן נעלמת לנו?!?!?!@#$@!#%
   

אוהבים אותך, תחזור אלינו |
|
|
| Sniper |
אריאל אחי כמה שאני לא מכיר אותך אבל תחזור!!!!! מתגעגעע
Come Back!!!!! |
|
|
| Scorchio |
טוב עד עכשיו לא הגבתי
רועי יא חתיכת גוש סטרואידים שנראה כמו מתעמלת גרוזינית סתום את הפה כבר יא חתיכת נקניק
כולך משחק אותה בפוזה של עבריין עם זרועות בגודל של מכבש
ומוש זיין אותך בשנייה
בצחוק כן אל תיקח רציני... |
|
|
| yahel222 |
חודש לא הייתי פה ואריאל עזב.....פשששש
תחזור אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
Ariel
Phone home
We Miss You |
חחחחח
קרעת אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב עד עכשיו לא הגבתי
רועי יא חתיכת גוש סטרואידים שנראה כמו מתעמלת גרוזינית סתום את הפה כבר יא חתיכת נקניק
כולך משחק אותה בפוזה של עבריין עם זרועות בגודל של מכבש
ומוש זיין אותך בשנייה
בצחוק כן אל תיקח רציני... |
קנאי :D
ולמה למורן אתה לא מגיב? |
|
|
| Scorchio |
| כי מורן לא מגזים כמוך |
|
|
| luckystrike |
אאאאררררייייאאאאאלללללל
הוא מת ?
:(
מה נסגר אינעל ראבאק ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אאאאררררייייאאאאאלללללל
הוא מת ?
:(
מה נסגר אינעל ראבאק ! |
הוא הרים אליי טלפון אתמול
אבל הייתי בשיעור אז לא יכולתי לענות...
אז הגיוני מאוד שהוא לא מת :D |
|
|
|
|