|
Sometimes the sound of goodbye... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
| Yo John, vet veel plezier daar man! Zal zekers wel relaxed zijn. Laat nog es een kort verslagje achter op TA als je daar bent :) |
|
|
| Chicane |
He schapekop! Eenzaam zul je je daar niet voelen denk ik, schapen zat... zolang je maar uit hun achterwerk blijft als de nood hoog is, enne.. broodje shoarma kennen ze daar vast wel hoop ik. Broodje Dingo is ook wel lekker misschien.
Anways, maak er een mooie tijd van, have the time of your life en wel moedig dat je zoiets aanpakt hoor. Australie trekt me ook wel, heb er alleen de duiten niet voor (kut vinyltjes ook.. grrr).
Laat effe weten hoe het daar aan toe gaat, enne.. tot wienerschnitzel. Groeten van Ary Scheffer en al die andere leipo's hier in Dordtjeknor! |
|
|
| Teknikol |
| Viel Plaisier!:) (jammer van je dropout:() |
|
|
| Joost008 |
Eyy veel plezier daar joh, een jongen die ik goed ken zit er nu ook kijk maar es op zn website hij houdt alles bij en plaatst er regelmatig verhalen en foto's op. Misschien hebbie dr nog wat aan.
Z'n Site |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Chicane
He schapekop! Eenzaam zul je je daar niet voelen denk ik, schapen zat... zolang je maar uit hun achterwerk blijft als de nood hoog is, enne.. broodje shoarma kennen ze daar vast wel hoop ik. Broodje Dingo is ook wel lekker misschien.
Anways, maak er een mooie tijd van, have the time of your life en wel moedig dat je zoiets aanpakt hoor. Australie trekt me ook wel, heb er alleen de duiten niet voor (kut vinyltjes ook.. grrr).
Laat effe weten hoe het daar aan toe gaat, enne.. tot wienerschnitzel. Groeten van Ary Scheffer en al die andere leipo's hier in Dordtjeknor! |
we zullen al dat nummer van hans teeuwen "schapen neuken" bij wijze van afscheid voor um op cd zetten :) |
|
|
| TranceFool |
| zow...klinkt vet man :).....zal vast supermooi zijn daarzo :). Veel plezier iig, laat af en toe wat van je horen he weten we iig nog dat je leeft ;):p |
|
|
| Gurian |
Hey kerel veel plezier. Maak er wat van
The mazzolz |
|
|
| DJ Bazz |
have fun daar john!!!
enneh misschien dat armin nog een keer langskomt, hij was geloof ik wel van plan die kant op te gaan volgend jaar! :) |
|
|
| John |
thnx iedereen:) ik schijn in sydney 6 dagen per week gratis internet te hebben..w00t:p
@DJ Bazz, ik hoop dan wel dat ie ergens in de buurt draait:D
@arjoderoon, pm me als je cds wilt sturen;)
@Joost008, best relaxte site..heb nu nog meer zin heheh, ik denk nie dat ik de mijne kan update van thuis, maar dat boeit niet:)
@Teknikol, als je me een laptop leent doe ik weer mee;)
@Chicane, ik ga toch meer voor de kangaroos dan voor de schapen:p zal arie scheffer wel missen:/
@Cosmic Guy, nee ik ga niet alleen, we gaan met zn 3en
/me geeft TimeportE een tissue:)
@Flipper01, ik neem een stuk of 12 cds mee..ik hoop dat ik daarmee red..:p |
|
|
| Jappio |
Heej John,
heel veel plezier daar. Lijkt me een fantastische belevenis!! Laat af en toe nog is een verslagje hier achter :)
En dan zie ik je wel weer op een capital volgend jaar :D
Ciao! |
|
|
| Teal'k |
| Yo veel plezier :) wou dat ik meekon.. vet rielaxed, is weer is wat anders dan het dagelijks nederlandse leven :) |
|
|
| raoel |
Een vriend van me is vorig jaar in Nieuw Zeeland op stage geweest en is daar enkele maanden geweest.
Het was hem erg goed bevallen, alles is er erg mooi en vriendelijke mensen. Veel mensen zeggen dat australië net zo mooi of beter is dan Nieuw Zeeland.
Dus
Erg veel plezier!!!!!
Dat zal geen probleem worden denk ik :) |
|
|
|
|