return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
View this Thread in Original format
itamarsan
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם
YuVaL
quote:
Originally posted by itamarsan
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם


הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט
:)
DjChook
אני שמעתי חלק מיזה בערך ב 24:00

היה נחמד ביותר !
AnthemFreak
איפה שמעו את הסט??? בבי יו????
DjChook
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות

B A CLUBBER

רדיו ביי בי יבי יי בי ביו

:)
nimrod levi
גוטמן בא לבית ספר שלנו למסיבת חנוכה
אמור לנגן פה סט
Hell_Copter
ורון אמר לי שהוא עולה לתקלט אחריו...

שמעתי רק דקה מזה כי לא היה לי עצבים...
הייתי צריך קצת לחשוב בלילה
אבל בערך ב 1 הטראק היחיד ששמעתי היה
volts wagen - moo master
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות

B A CLUBBER

רדיו ביי בי יבי יי בי ביו

:)

חחחחחחחחחחח נכוןןן חןן צודק היה כול איזה חצי שעה ככה ואתה רואה אותי לפני שהתחלתי לשמוע אמרתי בוא נישמע קצת בי יו ניראה מה ישש
ואאאלללה נכנסתיי לסרטים ששמעתיייי את הסטטטט
itamarsan
quote:
Originally posted by YuVaL
הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט
:)

תודהה יובלללל
DjChook
חחחח כל חצי שעה ?
אם התחלתי לשמוע באיזה 24:00, ושמעתי לפחות איזה 3 פעמים
אז מתי לעזאזל הלכתי לישון ?!

MoSH_MaN
גוטמן הציל כבוד אבוד
שירד קצת מהארד טראנס המושלט
קוסמיק גייט וכ"ו



אמיר חממי לדעתי הכי טוב בנתיים
הוא נוגע בהארדסטייל קצת


אבל הסגנונות שלהם כבר נמאסים על הרוב
Hell_Copter
בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות
הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום
מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה :)
היה טוב לא לישון באותו לילה...
אבל לא צריך לגמור מזה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement