|
הסט של עידןןן גוטמן וארתור גורדון אתמול בלילהה
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חבריייייייייםםםםם בטח גם אתה שמעתם את הסא של עידן גוטמןן וארתור גורדון והיה חזקק סופנייי
אז על מישהו יכול להשיגג את הטראקליסטט של הסט ויביא לי אני יסמך מאודדדדדדדד
תודה אנשיםם |
הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט
:) |
|
|
| DjChook |
אני שמעתי חלק מיזה בערך ב 24:00
היה נחמד ביותר ! |
|
|
| AnthemFreak |
| איפה שמעו את הסט??? בבי יו???? |
|
|
| DjChook |
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות
B A CLUBBER
רדיו ביי בי יבי יי בי ביו
:) |
|
|
| nimrod levi |
גוטמן בא לבית ספר שלנו למסיבת חנוכה
אמור לנגן פה סט |
|
|
| Hell_Copter |
ורון אמר לי שהוא עולה לתקלט אחריו...
שמעתי רק דקה מזה כי לא היה לי עצבים...
הייתי צריך קצת לחשוב בלילה
אבל בערך ב 1 הטראק היחיד ששמעתי היה
volts wagen - moo master |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
מין הסתם
יו טוב שלא כל חמש דקות
B A CLUBBER
רדיו ביי בי יבי יי בי ביו
:) |
חחחחחחחחחחח נכוןןן חןן צודק היה כול איזה חצי שעה ככה ואתה רואה אותי לפני שהתחלתי לשמוע אמרתי בוא נישמע קצת בי יו ניראה מה ישש
ואאאלללה נכנסתיי לסרטים ששמעתיייי את הסטטטט |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הסטים של גוטמן תמיד חזקים
אני יוריד ונעשה טראקליסט
:) |
תודהה יובלללל |
|
|
| DjChook |
חחחח כל חצי שעה ?
אם התחלתי לשמוע באיזה 24:00, ושמעתי לפחות איזה 3 פעמים
אז מתי לעזאזל הלכתי לישון ?! |
|
|
| MoSH_MaN |
גוטמן הציל כבוד אבוד
שירד קצת מהארד טראנס המושלט
קוסמיק גייט וכ"ו
אמיר חממי לדעתי הכי טוב בנתיים
הוא נוגע בהארדסטייל קצת
אבל הסגנונות שלהם כבר נמאסים על הרוב |
|
|
| Hell_Copter |
בואו אני יגיד לכם בראסמי... אני לא מבין מה כל ההתרגשות
הם עושים סטים כאלה עם אותם טראקים כמעט כל יום
מה שכן ביום שבת ב3 בבוקר ככה היה סט בסט של ארתור גורדון שגיוון קצת בטראקים ... הכרחתי את אלונה אפילו לשמוע והיא נהנתה :)
היה טוב לא לישון באותו לילה...
אבל לא צריך לגמור מזה! |
|
|
|
|