|
עזרה בבחירת טראקים
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
מחר אני מתקלט במסיבה של בית ספר אחרי שעידן גוטמן עולה (כן, הוא במסיבת ביצפר שלנו, חחחחחחחח) אז אני אמור בהתחלה לעלות עם טראנס ואחרי זה להתחיל להוריד את הקצב לדברים יותר בסגנון
Lasgo
וכל החרטא הזה
בכל מקרה
אני לא ממש מבין בסגנון הזה
אז תרשמו שמות של טראקים כאלה
דברים שתופסים במסיבות
גם
pulsedriver
וכאלה עם ווקלס זה טוב
עכשיו עשו לי טובה
תשתדלו להביא דברים חדשים למה נראה לי שאפילו לאנשים מהביצפר שלי נמאס כבר מ
lasgo - alone
תודה מראש |
|
|
| Hell_Copter |
זה מוקדש לגילי....
yanou - on and on (djs @ work remix)
Laava - wherever you are
ואלה עוד
Sunblind - Belive (Nu Nrg Remix)!!
01-dj_encore_feat_engelina-i_see_right_through_to_you__pulser_remix-promo_vinyl-pow
04_alex_c._feat_yasmin_k.-rhythm_of_the_night__pulsedriver_remix-mtc
אם צריך עוד פליז לט מי נו |
|
|
| Scorchio |
Dee Dee - The One
Ian Van Dahl - Try
Madelyne - Beautiful Child [H&H Remix]
DJ Sammy - Sunlight [DJ Shog Remix] |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
Amber - Anyway (DJ Encore Mix)
Antique - Follow Me (Kosmonova Remix)
Dee Dee - The One (4 Clubbers Remix)
Groove Coverage - God Is A Girl (Rocco Remix)
Kylie Minogue - Love at First Sight (DJ Vigna Remix)
Lasgo - Pray (Extended Version)
Masterboy - I Need a Lover (DJs @ Work Remix)
Milk Inc. - Land of the Living (Resonance Q. Remix)
Noemi - When Angels Kiss (Beam vs. Cyrus Remix)
TATU - All The Things She Said (Extension 119 Club Vocal
Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Mix)
Milk Inc. - Wide Awake (Kevin Marshall Remix)
Kim Wilde - Loved (Full Length Club Version Pulsedriver vs. Beam Remix)
לפי דעתי, לא כולם יסכימו איתי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Dee Dee - The One (4 Clubbers Remix)
Milk Inc. - Land of the Living (Resonance Q. Remix)
Milk Inc. - Wide Awake (Kevin Marshall Remix)
לפי דעתי, לא כולם יסכימו איתי
:) |
באלה אני לא מסכים איתך...
לטראק של די די הכי טוב לשים זה הרמיקס של פטר לוטס
בלנד אוף דה ליוינג עדיף את הרמיקס של פייס טו פייס
ובוייד אווייק עדיף את האקסטנדד...
כי ברמיקס הזה לוקח שעה עד שיש את הקטע שכולם אוהבים והם לא יעריכו את זה מי יודע מה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ובוייד אווייק עדיף את האקסטנדד...
כי ברמיקס הזה לוקח שעה עד שיש את הקטע שכולם אוהבים והם לא יעריכו את זה מי יודע מה |
איזה בולשיט
זה בכלל לא קשור
ורק שתדע שיותר קצב
יותר טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה בולשיט
זה בכלל לא קשור
ורק שתדע שיותר קצב
יותר טוב |
אני מזמין אותך לעשות ניסוי
ולבדוק את זה...
אני מבטיח לך שיתלהבו יותר מהאקסטנדד...
בגלל שמהתחלה יש את הקטע שכולם אוהבים ומחכים לו כל השיר... הקול דריסה של החתול שמורן אוהב כל כך לעשות...
ברמיקס של קוין מרשאל לוקח שעה עד שזה מגיע והם לא יזהו ולא יתלהבו
אני מוכן לשים על זה כסף |
|
|
| elad11 |
לפי דעתי
Iio - At the End (Ultrasun Remix)
זה יהיה להייייייייט ברדיו ומועדונים על בטוח...
למה שלא יהיה לך הכבוד להגיד שאתה היית בין הראשונים ששם את זה?
(וגם ככה תעשה פוזות על גוטמן)
:toothless |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין
זה מסיבה שהוא עושה לביהס
אני חושב שעם גוטמן בא והוא הדיג'יי המקומי אז הוא צריך לעשות את ה
DIRTY WORK
של כל המסחור + קלאב מד
קצת
MTV
וכאלה |
|
|
|
|