|
עוד פעם ... .... ....
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
כן ... כוס אמק - עוד פעם פיגועים ...
היה פיגוע בבית שאן היום ...
בנוסף ניסו ליירט את המטוס של ארקיע
והיה פיצוץ מכוון נגד ישראלים בפרדייז מומבסה - שזה
מלון שבקנייה ...
אם מישהוא יכול לתת עוד פרטים סבבה
מה שרציתי להגיד זה שאמרו לי כבר שאני נוסע לקנייה !!!
הייתי אמור לנסוע במשלחת בתור צוות רפואי !!!
כוס אמק - בסוף הודיעו לי שלא לוקחים את החוליה שלנו
כי צריכים אנשים בזמן כוננות קצר ואנחנו היינו היום מחוץ לבסיס ...
איזה בעסה !!! לקחו עשרה מדריכי-חובשים והייתי אמור להיות ביניהם
באחד מ-4 ההרקולסים שיצאו במשלחת ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
:קנייה
שני מחבלים ניסו ליירט את המטוס של ארקיע, טיל אחד פגע אבל לא גרם לנזק, השני פיספס, המחבלים רצו לכיוון ג'פ אדום שחיכה להם ליד אם נהג צמוד, שלושתם נסעו לכיוון בית המלון "פרדייס" שבמומבסה קנייה, הם עברו את שער הכניסה והתפוצצו מול המלון. כתוצאה מהפיגוע נהרגו 14 בני אדם
חמישה ישראלים מתוכם 2 ילדים, שלושת המחבלים הבני זונות, ועוד כמה מחברי
להקה שבאה למלון
:בית שאן
שני מחבלים הגיעו במוכנית גנבו לאיזור התחנה המרכזית של בין שאן וזרקו 2 רימונים מאולתרים, לאחר מכן פתחו באש לעבר האזרחים הישראלים שהיו במקום, שוטרים וחיילים שהיו באיזור פתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם, סך הכל 4 הרוגים ו-26 פצועים באירוע
.כל האינפורמציה הזאת היא מערוץ 2 ולא המצאתי שום דבר
חבל שכל החרא הזה קורה, אני מאחל לכל הפצועים החלמה מהירה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
:קנייה
שני מחבלים ניסו ליירט את המטוס של ארקיע, טיל אחד פגע אבל לא גרם לנזק, השני פיספס, המחבלים רצו לכיוון ג'פ אדום שחיכה להם ליד אם נהג צמוד, שלושתם נסעו לכיוון בית המלון "פרדייס" שבמומבסה קנייה, הם עברו את שער הכניסה והתפוצצו מול המלון. כתוצאה מהפיגוע נהרגו 14 בני אדם
חמישה ישראלים מתוכם 2 ילדים, שלושת המחבלים הבני זונות, ועוד כמה מחברי
להקה שבאה למלון
:בית שאן
שני מחבלים הגיעו במוכנית גנבו לאיזור התחנה המרכזית של בין שאן וזרקו 2 רימונים מאולתרים, לאחר מכן פתחו באש לעבר האזרחים הישראלים שהיו במקום, שוטרים וחיילים שהיו באיזור פתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם, סך הכל 4 הרוגים ו-26 פצועים באירוע
.כל האינפורמציה הזאת היא מערוץ 2 ולא המצאתי שום דבר
חבל שכל החרא הזה קורה, אני מאחל לכל הפצועים החלמה מהירה |
קצת הבדלים ממה שאמרת לדיווח שקראתי עכשיו :
קנייה :
"
1הרוגים, מהם 3 ישראלים, כנראה אב ושתי בנותיו, בפיגוע התאבדות1במלון "פרדייס" שליד מומבסה. 80 פצועים, 18 מהם ישראלים, 2 ישראלים במצב אנוש, כאשר 3 מחבלים מתאבדים חדרו ברכב לחצר חזית המלון, כשהם נצמדים לאוטובוס מלא תיירים ישראלים, התנגשו בקיר המלון ופוצצו את עצמם. חלק מהמלון קרס ועלה באש. בתי החולים במומבסה משדרים כי הם זקוקים למנות דם נוספות. חמש דקות לאחר מכן מטוס "ארקיע" בואינג 757, טיסה מס` 582 שהמריאה ממובסה לתל-אביב ובו 174 נוסעים הותקף ב- 2 טילים מדגם סאם 7. החוליה שירתה את הטילים הייתה מורכבת מ-3 טרוריסטים שנעו במכונית מיני ואן לבנה. אחד הטילים החטיא בנס את כנף המטוס. המטוס שכנראה נפגע מרסיסים המשיך בדרכו ונחת בצהרים בשלום בלוד, כשהוא מלווה במטוסי קרב של חיל האוויר. "
"
14:30: מקורות המודיעין ולוחמת הטרור של תיקדבקה: מקורות ביטחון בקניה טוענים עכשיו כי לאחר פיצוץ מכונית התופת עם 3 המתאבדים, טס מעל המלון מטוס קל והטיל פצצות על כמה מבנים שלא נפגעו. מהפצצות האלה המלון עלה באש. 16:00: ישראלים שהיו במלון מאשרים את הפצצת המלון מהאוויר. נראה כי נזרקו על המלון 3 עד 4 פצצות."
בית-שאן :
"
15:35: 2 או 3 מחבלים, שכנראה הגיעו מצפון השומרון, פתחו באש וזריקת רימונים, בכמה מקומות בעת ובעונה אחת סמוך לתחנה המרכזית ובית הדואר בבית שאן. סניף הליכוד בבית שאן הותקף גם הוא. ישנם עשרות נפגעים, לפחות 4 הרוגים. 25 פצועים, מתוכם 3 פצועים אנוש, 10 מהם במצב קשה-בינוני. מסוקים נחתו בעיר כדי לפנות פצועים קשים. נראה כי 2 מחבלים נהרגו באש חיילי צה"ל. על אחד המחבלים ההרוגים נמצאה חגורת נפץ. בין הפצועים ליד סניף הליכוד 3 מילדיו של דויד לוי, ג`קי, שמעון ואורי. מצבו של שמעון לוי, קשה והוא מנותח עתה. "
לא ידעתי על הילדים של דויד ... |
|
|
| NaOren |
סעמק
נמאס כבר מהזונות האלה!!!!!!
אם למישו יש עוד פרטים יותר מעודכנים שירשום...
מוווות לערבים!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
המציאות דופקת על הדלת כל יום
ראיתי את הכותרת של הבוקר...
יותר מדי הרוגים בימים האחרונים
ועוד היום זה בטח על רקע פוליטי... חייבים להגיב לזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אבא של חבר שלי היה על המטוס הזה
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| itamarsan |
חברים באמת נימאס וגם לי כבר תאמת נימאס מכול הדברים האילו הנה אני אומר ראסמי המצב חרא במדינה!!!!!!
והממשלה צריכה לעשות משהו שיהיה לנו שקט איזה 10 15 שנההה
נקווה שביום בחירות לא יהיה משהו גדול הנה אני אומר לכם
אני נורא פוחדד מכך שיהיה משהו גדול ביום הבחירותתת
כי עם זה ככה עכשיו לך תדע מה יהיה ביום הזה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חברים באמת נימאס וגם לי כבר תאמת נימאס מכול הדברים האילו הנה אני אומר ראסמי המצב חרא במדינה!!!!!!
והממשלה צריכה לעשות משהו שיהיה לנו שקט איזה 10 15 שנההה
נקווה שביום בחירות לא יהיה משהו גדול הנה אני אומר לכם
אני נורא פוחדד מכך שיהיה משהו גדול ביום הבחירותתת
כי עם זה ככה עכשיו לך תדע מה יהיה ביום הזה |
תאמת שגם אני חשבתי על זה לא מיזמן |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן ... כוס אמק - עוד פעם פיגועים ...
היה פיגוע בבית שאן היום ...
בנוסף ניסו ליירט את המטוס של ארקיע
והיה פיצוץ מכוון נגד ישראלים בפרדייז מומבסה - שזה
מלון שבקנייה ...
אם מישהוא יכול לתת עוד פרטים סבבה
מה שרציתי להגיד זה שאמרו לי כבר שאני נוסע לקנייה !!!
הייתי אמור לנסוע במשלחת בתור צוות רפואי !!!
כוס אמק - בסוף הודיעו לי שלא לוקחים את החוליה שלנו
כי צריכים אנשים בזמן כוננות קצר ואנחנו היינו היום מחוץ לבסיס ...
איזה בעסה !!! לקחו עשרה מדריכי-חובשים והייתי אמור להיות ביניהם
באחד מ-4 ההרקולסים שיצאו במשלחת ... |
טוב טוב שמע באסה אחד איתי בקורס שייך לחילוץ והצלה
כל הצוות שלו יצא לקניה ורק הוא תקוע בקורס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב טוב שמע באסה אחד איתי בקורס שייך לחילוץ והצלה
כל הצוות שלו יצא לקניה ורק הוא תקוע בקורס |
וואי איזה בעסה ...
הייתי מת לצאת...
לקחו מאצלכם מדריכים ? |
|
|
|
|