|
Body control
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Kolla in snubbarna som rör på kroppen med så njeddra kontroll... vet inte hur pass man kan kalla det dans men det är helt klart imponerande...
http://yonkis.ya.com/video2/chiclet.wmv
Nån som är duktig på att dansa ?
.../ Steve |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som är duktig på att dansa ?
|
Utan att låta för skrytig har jag VG (högsta betyget på högskola) i alla danskurser jag gått. Men det som dessa grabbar gör är så skönt sjukt... träffade en snubbe som höll på med sånt. Gav en lektion bara på en 5 sek lång sekvens... faen helt omöjligt att lära sig... det är SÅ jäla mycket små små rörelser som ger den effekten... respect! |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla in snubbarna som rör på kroppen med så njeddra kontroll... vet inte hur pass man kan kalla det dans men det är helt klart imponerande...
http://yonkis.ya.com/video2/chiclet.wmv
|
Killen i orange tröja var jäkligt skicklig..Han måste vara ganska så överrörlig! :crazy:
HÄR är lite videos med ravedansare (några bra iaf) |
|
|
| AC. |
5:a är väl ändå det högsta man kan få på en högskola.
dvs mvg
EDIT: Sjukt vad folk kan... |
|
|
| mindshooter |
| My focking god...grymmaste dans jag sett....nånting att satsa på när jag tröttnat på att poia ;) alltså aldrig iofs.... |
|
|
| Glorie |
Aendy, whaaaaaa.....gårru danskurser på högskola? OMG. :)
"Ravedans" 10 poäng eller? :) :p |
|
|
| Vizay |
| ohh my god vilken jävla kontroll :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
5:a är väl ändå det högsta man kan få på en högskola.
dvs mvg
|
Nix. Inte på vår iaf, där är betygen Underkänt, Godkänt och i vissa kurser Väl Godkänt. Är det bara så på min skola? Help me out someone? |
|
|
| Glorie |
| Sifferbetygen togs bort 96 JUH? E ja helt ute å cyklar? Eller eg 95, men de som gick i trean då fick ändå sifferbetyg. |
|
|
| AC. |
på KTH får men i vilketfall som helst 3,4 eller 5
det kan man också anta som g vg och mvg |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nix. Inte på vår iaf, där är betygen Underkänt, Godkänt och i vissa kurser Väl Godkänt. Är det bara så på min skola? Help me out someone? |
Jag trodde det var så överallt. På Universitetet (Stockholms) så är det IG - VG också. |
|
|
| Amnezia |
hoho va läckert....dålig kontroll man måste ha där asså....damn
:eyes: :eyes: |
|
|
|
|