|
צריך עזרה!!!! מחפש אוטו!!!! מי שיכול לעזור נא לענות תודה
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| אני מחפש אוטו קטן מנוע מקסימום 1400 במחיר של עד 13000 שקל משיכול לעזור איכשהו שיענה לי תודה אחים שלי אני מאמין שלמרות שאני רק יומיים פה אתם תעזרו לי מורן מדבר עליכם רק דברים טובים :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
אחי הרוב פה זה כאלה שאין להם אוטו משלהם...
או אין להם רשיון
זה לא המקום לפי דעתי? |
|
|
| YuVaL |
טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות
אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת
$$$
:ג |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב שלא הפכתם אותנו לפורום מכירות
אולי נתחיל להביא פה במחירות פומביות אולי נקבל קצת
$$$
:ג |
חחח
אשכרה
אתה באמת חשבת למצוא כאן מכונית? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח
אשכרה
אתה באמת חשבת למצוא כאן מכונית? |
הבנאדם כולה מחפש קצת עזרה, אפשר לחשוב... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הבנאדם כולה מחפש קצת עזרה, אפשר לחשוב... |
סבבה |
|
|
| KosmiK-G8 |
תחלס אני כבר מיואש מלחפש...
תודה לכל משעזר או סתם רשם משהו:tongue3 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
www.motocar.co.il
אתר עצבני
אפשר למצוא שם את כל המחירים של כל אוטו שיש בארץ
ויש שם גם לוח כזה של אנשים שמוכרים יד שניה
ואפשר לחפש לפי מחיר..... |
|
|
| Narcotic Mind |
אם אתה מחפש מכונית בכזה מחיר הייתי הולך על פיג'ו 205
זה אוטו טוב, לא עושה הרבה בעיות, ולא יהיה לך בעיה למצוא אחד למכירה |
|
|
| luckystrike |
אילן יא חמור !!!
מאיפה יש לך כסף לאוטו ?????? |
|
|
| nargila-man |
תשמע אחי יש אינסוף מכוניות בטווח מחירים הזה זה תלוי מה אתה מחפש..
אוטו חרא סתם לנסוע איתו ולזיין אותו או אוטו שיהיה לך למשך זמן...
אני יתן לך כמה אפשרויות פשוט תבחר...
אתה יכול לקנות פיאט אונו שנת 90-91 מנוע 1300 בסביבות העשר אלף ש"ח
סובארו ג'סטי שנת 90 מנוע 1200 גם בסביבות 13 אלף ש"ח
יש את הדייטסו שרייד מנוע 1000 שנת 89 גם משהו כמו 10 אלף ש"ח
וזהו אני חושב...
המלצה שלי..
תחסוך עוד עשיריה אם יש לך מצב ותקנה משהו מקצועי... |
|
|
|
|