|
South Park (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
hehe simpsons e odödligt...alltid lika kul..även fast man sett avsnitten 300 ggr om å om så e homer å co alltid lika najs å se....
ere nånstans det går nya avsnitt?? typ både ztv å trean sänder ju en hel del..typ dubbleavsnitt å sen nått enstaka typ under samma dag..men ere nåndag det går nya??? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
wot wot WoOt:eyespop:
vilken kanal då??? bara det inte e C+ har ju indet det:whip: :whip: |
Internet ;) De visas i USA nu, så det lär dröja ett (bra) tag innan de dyker upp i svensk tv... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
Internet ;) De visas i USA nu, så det lär dröja ett (bra) tag innan de dyker upp i svensk tv... |
mm det har du rätt i..:mad: ..får be nån dra hem dom..min dator pallar inte sånt:p :p dessutom har jag bara en hd på 7gig typ..:whip: |
|
|
| jeremy1984 |
Ska precis sätta mig och titta på det nya avsnittet :D
Ååååh vad jag längtat efter säsong 8! :)
Sett varenda avsnitt ett tiotal ggr och ska börja beställa hem DVD-boxarna hade jag tänkt :P |
|
|
| Smekbar |
| väldigt bra avsnitt :) speciellt i slutet med cartman.. satt verkligen och skrattade högt för mig själv (o det gör jag fan itne så ofta :)) när det kom... |
|
|
| Funfrock |
| höll också på att garva ihjäl mig när cartman kom inglidande på scenen :D |
|
|
| P4z! |
| hehe jo Cartmans osynlighetskraft var ju brilliant :) tycker dock synd om Butters, han är ju så söt :P |
|
|
| reveal |
Påminner bara om att det nu finns tre avsnitt ur säsong 8 ute;
801 - Good Times With Weapons
803 - Up The Down Steroid
804 - The Passion Of The Jew |
|
|
| jeremy1984 |
Nu ska jag preciiiis se 804 :crazy:
Ska bli intressant o se vad 802 handlar om eftersom de hoppat över det avsnittet än sålänge :) Brukar ju innebära att de ändrar avsnittet pga nåt som just hänt ute i världen eller så :cool: |
|
|
| Funfrock |
| The Passion Of The Jew var ett av dem knasigaste avsnitten jag sett på länge |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by jofawe
http://mrtwig.net :)
jag ska kolla på 803 idag.. Passion of the Jew :) |
"The Passion Of The Jew" är 804 :) Dom hoppade som sagt över 802..dom gör så ibland :p
Detta avsnittet var ingen höjdare faktiskt. Fast sjukt var det :haha: |
|
|
|
|