|
Flotser - Ima Shelha.mp3 !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
וואי אחי אני מקשיב עכשיו
יש בהחלט פוטנציאל הצעות:
0:50
לעשות פחות קיצבי ויותר לא צפוי כמו פסיכודלי טוב
שיפתיע
בכללי הבאס לא כ"כ טוב לא מתאים סטטי מידי
וגם הסטרינגים צריכים לעבור שינוי
שיהיו יותר מרגשים
אבל בהחלט יש פוטנציאל |
|
|
| Flotser |
תודה רבה אחי!!
אלב אני בבעיה רצינית!!!
בטעות עשיתי כלך מיני דברםי עם התוכנה והיא התחברה לאינטנרט וגילתה שיש לי גרסה לא חוקית,
אז היא שמה לי את כל התיקייה הקודמת בקובץ זיפ, עם פסוורד אז הלך כל מה שעשיתי !!!
מישהו פה מכיר תוכנה לפתוח זיפ פרוץ??
איזה עצבים:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
מה ??!!?!?!
זה אומר שזה גם מה שיקרה לי ?!?!?!?!
סעמקקקקקקקק
אההה וואי, פעם היה דבר כזה בדוס
נראה לי אפילו ב
ROTTER
היה את זה
אני לא בטוח
וואי איזה באסה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ??!!?!?!
זה אומר שזה גם מה שיקרה לי ?!?!?!?!
סעמקקקקקקקק
אההה וואי, פעם היה דבר כזה בדוס
נראה לי אפילו ב
ROTTER
היה את זה
אני לא בטוח
וואי איזה באסה |
אם לא תהיה מפגר כמוני זה לא יקרה,
פשוט יש שמה משהו כזה בתפרית של
Help -> Online Community -> Live loop
פשוט אל תלחץ על זה ולא יקרה כלום,
איזה עצבים זה כוסאמאמאמאמאמאאמאמק
תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Flotser
תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אהבל אהבל |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם |
lol |
|
|
| MasterP |
וואי אחי איזה סרטים
אבל אם הם שמו סיסמא על הקובץ היא בטח משהו כמו:
3f8sk28gk2gl29
שיעני יקח לך 100000000000000000000 שנים לפרוץ
הם לא ישימו סיסמא קלה לפריצה
ככה שלפי דעתי אין מה לעשות |
|
|
| itamarsan |
| אמממממ טראק גם לטעמייי מטורף מידייי אבל יש עוד מה לשפרר אני מקווה שזה ילך ויהיה יותר טוב עם תשקיע כמובןןן:):):):) |
|
|
| DjChook |
חחח יא מסטול
רואים שאתה איש של פסיכודאלי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MasterP
וואי אחי איזה סרטים
אבל אם הם שמו סיסמא על הקובץ היא בטח משהו כמו:
3f8sk28gk2gl29
שיעני יקח לך 100000000000000000000 שנים לפרוץ
הם לא ישימו סיסמא קלה לפריצה
ככה שלפי דעתי אין מה לעשות |
כן אחי אתמול כשיצאתי השארתי את המחשב לסרוק את זה עד 10 אותיות כולל מספרים, וזה הגיע לי רק לתחלה של ה6, ואמר שיש לו עוד 11 ימים פלוס כדי רק לעבור על כל הקומבינציות של 6 אותיות, אז וויתרתי על זה
אבל יש איזה שיטה נוספת, שנקראת
plain-text attack
שאתה מביא לו קובץ שכבר יש בבפנים מכווץ באותה תוכנה ובאותה שיטה ואז הוא איכשהו פותח לך בלי בכלל לדעת את הפסוורד, אבל זה גם לאעבד לי משום מה מטריף אותי..... בכל מקרה תודה לכולכם על התגובות , נתתם לי תקווה, שנאי יכול באמת לעשות משהו, אז נאי כנראה אצטרך להתחיל משהו חדש, ואשקיע בזה הרבה יותר:crazy: |
|
|
| Sniper |
פלוסטרר אחי אני יודע שיש תוכנה שעוקפת את הפאססוורדד
רק אני לא זוכר איך קוראים להה:\\ |
|
|
| Flotser |
לא חשבתי אחרת אבל עוד הוכחה כי יש אלוהים!!!
במזל ה"נורטון פרוטקטד רסייקל בין" הקובץ היחיד עם סיומת
.flp
שנשמר שמה היה הקובץ המעודכן ביותר של השיר שלי,לא יודע איך הוא הגיע לשמה בכלל,!!!
איזה כיף לי, אז עכשיו אני אוכל לשפר משהו, ואיזה כיף :)
:tongue2
רק הלך לי הווקאל של "אמא שלך"
:) |
|
|
|
|