return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Flotser - Ima Shelha.mp3 !!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MasterP
וואי אחי אני מקשיב עכשיו
יש בהחלט פוטנציאל הצעות:
0:50
לעשות פחות קיצבי ויותר לא צפוי כמו פסיכודלי טוב
שיפתיע


בכללי הבאס לא כ"כ טוב לא מתאים סטטי מידי
וגם הסטרינגים צריכים לעבור שינוי
שיהיו יותר מרגשים

אבל בהחלט יש פוטנציאל
Flotser
תודה רבה אחי!!

אלב אני בבעיה רצינית!!!

בטעות עשיתי כלך מיני דברםי עם התוכנה והיא התחברה לאינטנרט וגילתה שיש לי גרסה לא חוקית,
אז היא שמה לי את כל התיקייה הקודמת בקובץ זיפ, עם פסוורד אז הלך כל מה שעשיתי !!!

מישהו פה מכיר תוכנה לפתוח זיפ פרוץ??
איזה עצבים:whip: :whip: :whip:
DjChook
מה ??!!?!?!

זה אומר שזה גם מה שיקרה לי ?!?!?!?!

סעמקקקקקקקק


אההה וואי, פעם היה דבר כזה בדוס
נראה לי אפילו ב
ROTTER
היה את זה

אני לא בטוח

וואי איזה באסה
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
מה ??!!?!?!

זה אומר שזה גם מה שיקרה לי ?!?!?!?!

סעמקקקקקקקק


אההה וואי, פעם היה דבר כזה בדוס
נראה לי אפילו ב
ROTTER
היה את זה

אני לא בטוח

וואי איזה באסה


אם לא תהיה מפגר כמוני זה לא יקרה,
פשוט יש שמה משהו כזה בתפרית של
Help -> Online Community -> Live loop

פשוט אל תלחץ על זה ולא יקרה כלום,
איזה עצבים זה כוסאמאמאמאמאמאאמאמק

תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם
NaOren
quote:
Originally posted by Flotser

תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אהבל אהבל
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser


תראו את הצפרדע המגר הזה אצלי באווטר, צוחק עלי הבן זונה, מה אתה מחייך יהומו מזדיין אבא שלך מזיין כמו ארנבת, אמא שלך מוצצת לכוכבי קטנטנות!!!
צפרע מתרומם


lol
MasterP
וואי אחי איזה סרטים
אבל אם הם שמו סיסמא על הקובץ היא בטח משהו כמו:
3f8sk28gk2gl29
שיעני יקח לך 100000000000000000000 שנים לפרוץ
הם לא ישימו סיסמא קלה לפריצה
ככה שלפי דעתי אין מה לעשות
itamarsan
אמממממ טראק גם לטעמייי מטורף מידייי אבל יש עוד מה לשפרר אני מקווה שזה ילך ויהיה יותר טוב עם תשקיע כמובןןן:):):):)
DjChook
חחח יא מסטול


רואים שאתה איש של פסיכודאלי
Flotser
quote:
Originally posted by MasterP
וואי אחי איזה סרטים
אבל אם הם שמו סיסמא על הקובץ היא בטח משהו כמו:
3f8sk28gk2gl29
שיעני יקח לך 100000000000000000000 שנים לפרוץ
הם לא ישימו סיסמא קלה לפריצה
ככה שלפי דעתי אין מה לעשות


כן אחי אתמול כשיצאתי השארתי את המחשב לסרוק את זה עד 10 אותיות כולל מספרים, וזה הגיע לי רק לתחלה של ה6, ואמר שיש לו עוד 11 ימים פלוס כדי רק לעבור על כל הקומבינציות של 6 אותיות, אז וויתרתי על זה


אבל יש איזה שיטה נוספת, שנקראת
plain-text attack
שאתה מביא לו קובץ שכבר יש בבפנים מכווץ באותה תוכנה ובאותה שיטה ואז הוא איכשהו פותח לך בלי בכלל לדעת את הפסוורד, אבל זה גם לאעבד לי משום מה מטריף אותי..... בכל מקרה תודה לכולכם על התגובות , נתתם לי תקווה, שנאי יכול באמת לעשות משהו, אז נאי כנראה אצטרך להתחיל משהו חדש, ואשקיע בזה הרבה יותר:crazy:

Sniper
פלוסטרר אחי אני יודע שיש תוכנה שעוקפת את הפאססוורדד
רק אני לא זוכר איך קוראים להה:\\
Flotser
לא חשבתי אחרת אבל עוד הוכחה כי יש אלוהים!!!
במזל ה"נורטון פרוטקטד רסייקל בין" הקובץ היחיד עם סיומת
.flp
שנשמר שמה היה הקובץ המעודכן ביותר של השיר שלי,לא יודע איך הוא הגיע לשמה בכלל,!!!
איזה כיף לי, אז עכשיו אני אוכל לשפר משהו, ואיזה כיף :)

:tongue2
רק הלך לי הווקאל של "אמא שלך"
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement