|
מערכת חדשה!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
קיבלתי מערכת סטריאו אתמול וחיברתי אותה היום
:D
ישר הגעתי מבצפר העפתי את כל הספרים מהמדף והתחלתי לחבר..
על הרגע שסיימתי הכנסתי מהר את הדיסק של מיסטרי לנד והתחלתי לשמוע
:D
משהו סוף הדרךךךךךך
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
פשייייייי
תתחדש!!!
פרטים? |
|
|
| Q-PiXeL |
תתחדש...
זה מערכת סטריאו חתיכה אחת
או קניתה בחלקים? |
|
|
| Hell_Copter |
| תתחדש בן שלה!! |
|
|
| Sniper |
תתחדששש אח שלייייי
באמת תן קצת פרטים |
|
|
| MasterP |
info plz
גם אני מחפש עכשיו מערכת טובה
ותתחדש גבר |
|
|
| NyKoN |
תודה
המערכת זה
Sony MHC-RG40
יש דגם יותר טוב שזה הארג'י 60 אבל הוא נגמר
:/ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא מוש איזה מערכת תותחית!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמה עלתה???? |
|
|
| MoSH_MaN |
3
אם אני זוכר נכון |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
3
אם אני זוכר נכון |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
גם אני רוצה............. :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
3
אם אני זוכר נכון |
הסאבים המפורסמים...
אשכרה נגנבתי שראיתי אותם
אתה טחון אחי :)
ואל תקח אישית!! |
|
|
|
|