return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Emigreren naar denemarken (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
NICE!!!

of www.happygirls.nl , oook fat siteje :P
raoel
Zullen we een keer met zun allen naar een party in Denemarken gaan? :D

Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil :stongue:
ScuL
ey niet allemaal mij achter na komen!! straks is het daar niet rustig meer :(

ik kom jaarlijks (laatste jaren zelfs twee x per jaar) in midden zweden en kan niet anders dan ontkennen dat het percentage blonde schoonheden stukken hoger ligt dan hier :D
trouwens dat ze allemaal blond zijn is een sprookje, wel meer dan hier, maar lang niet allemaal! lopen zat brunettes, redheads en donkere dames ook tussen hoor :) voor ieder wat wils
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by raoel


Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil :stongue:


hoezo MAAR? :conf: , you make it look like something bad :p :D ;)




:eyespop: site trouwes... en arjoderoon... ik vraag me echt af waar jij naar kijkt soms...

quote:
wha trouwens.. jappio.. bij die eerste foto van die hele serie die jij gepost hebt. moet je dat ventje rechts zien kijkens


RaaR, daar kijk je toch nie naar man :stongue: :tongue2
arjoderoon
haha... ja sorry hoor.. dat viel me gewoon op! kan dr niks aan doen.
die kerel moet meedoen met idols. kunnen we nog lachen :)
btw: over idols gesproken.. heb zn zaakjes goed voor mekaar
basd
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
of www.happygirls.nl , oook fat siteje :P


Wel beetje erg jong allemaal he?
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Wel beetje erg jong allemaal he?


Och, da's zijn categorie... kannie ook niks aan doen verder...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by basd
Wel beetje erg jong allemaal he?


OUWE KNAR. ik vinder genoeg van een jaar of 22 hoor, beter tjekke jij :)


tj0000
basd
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
OUWE KNAR. ik vinder genoeg van een jaar of 22 hoor, beter tjekke jij :)

Heb maar heel effe gekeken, en da was allemaal 14-17...

Maar wel potentieel hoor :)
Cosmic Guy
Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren:
KLIK HIER :eyespop: :eyespop:

-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren:
KLIK HIER :eyespop: :eyespop:



Daaaahaaaaamn :eyes: :eyes: :eyes:
Kakao
Mooi blond is niet lelijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement