|
Emigreren naar denemarken (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Zullen we een keer met zun allen naar een party in Denemarken gaan? :D
Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil :stongue: |
|
|
| ScuL |
ey niet allemaal mij achter na komen!! straks is het daar niet rustig meer :(
ik kom jaarlijks (laatste jaren zelfs twee x per jaar) in midden zweden en kan niet anders dan ontkennen dat het percentage blonde schoonheden stukken hoger ligt dan hier :D
trouwens dat ze allemaal blond zijn is een sprookje, wel meer dan hier, maar lang niet allemaal! lopen zat brunettes, redheads en donkere dames ook tussen hoor :) voor ieder wat wils |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by raoel
Op vakantie ook een paar Poolse vrouwen gezien, de meeste waren toch best wel mooi, maar allemaal harstikke geil :stongue: |
hoezo MAAR? :conf: , you make it look like something bad :p :D ;)
:eyespop: site trouwes... en arjoderoon... ik vraag me echt af waar jij naar kijkt soms...
| quote: | | wha trouwens.. jappio.. bij die eerste foto van die hele serie die jij gepost hebt. moet je dat ventje rechts zien kijkens |
RaaR, daar kijk je toch nie naar man :stongue: :tongue2 |
|
|
| arjoderoon |
haha... ja sorry hoor.. dat viel me gewoon op! kan dr niks aan doen.
die kerel moet meedoen met idols. kunnen we nog lachen :)
btw: over idols gesproken.. heb zn zaakjes goed voor mekaar |
|
|
| basd |
Wel beetje erg jong allemaal he? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Wel beetje erg jong allemaal he? |
Och, da's zijn categorie... kannie ook niks aan doen verder... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by basd
Wel beetje erg jong allemaal he? |
OUWE KNAR. ik vinder genoeg van een jaar of 22 hoor, beter tjekke jij :)
tj0000 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
OUWE KNAR. ik vinder genoeg van een jaar of 22 hoor, beter tjekke jij :)
|
Heb maar heel effe gekeken, en da was allemaal 14-17...
Maar wel potentieel hoor :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren:
KLIK HIER :eyespop: :eyespop: |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik zou toch echt liever naar Zweden emigreren:
KLIK HIER :eyespop: :eyespop: |
Daaaahaaaaamn :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Kakao |
| Mooi blond is niet lelijk! |
|
|
|
|