return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עכשיו זה צבא
View this Thread in Original format
DjChook
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...=315790&path=22

אני צופה את הטרד הזה להפוך להיות טרד ספאמ מצוי תוך יומיים
MasterP
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים

כאילו ואט דה פאק
MoSH_MaN
אלוהים ישמור.......
HyPeRSoNiC
ממממממממממ
על סמים, אה???

יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... :p
NyKoN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממ
על סמים, אה???

יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... :p



חחח ראסמי..
KosmiK-G8
החייל, שהיה תחת השפעת פטריות הזיה, פתח אמש בירי לעבר חיילים ביחידתו, בגבול גרוזיה וצ'צ'ניה; מספר חיילים נוספים נפצעו; היורה נעצר; תופעת ההתמכרויות נחשבת לשכיחה בצבא הרוסי



בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי
Sniper
כן שמעתי על זה זה ממש ממש מפחיד
וחן אתה כ"כ צודקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל)
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל)



LOL
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים

כאילו ואט דה פאק


טוב מאוד שסיכמת את המילים שלי במשפט אחד!!

MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement