|
עכשיו זה צבא
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים
כאילו ואט דה פאק |
|
|
| MoSH_MaN |
| אלוהים ישמור....... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ממממממממממ
על סמים, אה???
יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... :p |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממ
על סמים, אה???
יעני וודקה כבר לא משפיע עליהם..... :p |
חחח ראסמי.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
החייל, שהיה תחת השפעת פטריות הזיה, פתח אמש בירי לעבר חיילים ביחידתו, בגבול גרוזיה וצ'צ'ניה; מספר חיילים נוספים נפצעו; היורה נעצר; תופעת ההתמכרויות נחשבת לשכיחה בצבא הרוסי
בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי |
|
|
| Sniper |
כן שמעתי על זה זה ממש ממש מפחיד
וחן אתה כ"כ צודקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
שווווווווווק שכחתי להוסיף את זה
(סמל) |
LOL |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
או.קיי
שמע עכשיו זה ממש ממש לא מעניין אותי שבצבא הרוסי משתמשים
כאילו ואט דה פאק |
טוב מאוד שסיכמת את המילים שלי במשפט אחד!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בטח בחדשות כבר משהו החליט שארגון אל קעידה נטל על עצמו את האחריות לסיפוק של פטריות ההזיה לרוסי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|