|
חג שמח אנשים שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
4?!!?!
יש שמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שנה שעברה לא אכלתי אפילו סופגנייה אחת...........
השנה בשלושה ימים
אכלתי כל יופ אחת
אחת בבית ספר עם ריבת חלב
ויש לי בבית עם קרם שוקלד וציפוי שוקלד שזה סוף
פעם היה רק ציפוי שזה גועל נפש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חג אורים שמח לכל הפורום! |
כמה צפוי שאתה תהיה שונה בברכה שלך :)
חג שמח לכולם... תחגגו את התחת שלכם החוצה במסיבות!!!!
מורן... בוא נלך למוש היום
תראה את האחיות שלו ... אהם אופס את הבית שלו |
|
|
| Sniper |
| סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה |
|
|
| Flotser |
אכן חג שמח לכולם!!!!!!!!!
, אין ספק שעליתי כמה קילו !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!! |
|
|
| Tarantula |
אוףףףףףף איתכם.. אחים אחים ואותי שוכחים כמו תמיד...:sadgreen:
טוב לא נורא נתגבר על זה...
חג חנוכה שמח לכולכם, תוכלו סופגניות ותהנו מהחופשש!!!!:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!! |
כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד ;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה |
סבתא שלי שליטההההההההההההההה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!! |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד ;) |
| quote: | Originally posted by oDrori
סבתא שלי שליטההההההההההההההה |
הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב? |
סבתות זה זקנות מדי
חבר שלי אוהב כאלה
מה שמזכיר לי סיפור שבחופש ששיעמם לנו תחת והלכנו לקחת לחם ממכולת
היינו 4 ילדים ולקחנו 8 כיכרות לחם!!
עכשיו אכלנו את הבפנים של הלחם אחרי שחלקנו אותם לחצאים
ואז נשארו לנו 16 חצאים ריקים
אז התחלנו להסתובב ברחבי רעננה ב 5 בבוקר וזרקנו חצאי ככרות לחם על אנשים
על כל מיני ילדים שהיו ברחובות
וחבר שלי ששונא זקנים משום מה זרק על זקנים את הככרות לחם שלו
הוא זרק על איזה זקן וזה נחת לידו... הוא ישב בתחנת אוטובוס ולא הבין מאיפה זה בא לו
אז התחיל להסתובב ולחפש מי זרק את זה מאחוריו
היה מצחיק |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by guetag
חג שמח ח'ברה...ולאלו שבכיתות יב'
תהנו מהמסיבות שיש בחגים
כי לא יהיו לכם ממש הרבה הזדמנויות ללכת אליהם בשנים הקרובות |
דכי מדוכדכי.... מה אתה מתמרמר
גילי צא צחגוג יור בריינז אאוט אחי
חג אופטימי במיוחד לכל החיילים! |
|
|
| MoSH_MaN |
יווווווו די כבר רועי ועודד
כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!
נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יווווווו די כבר רועי ועודד
כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!
נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
דווקא כאן לא התחלתי תעסק וזה גם חזר לעצמו עם הפוסט של גילי.
אני אגיד לך מה הבעיה, אי אפשר להסתובב
צריך להחליט:
או שכונה, או שפשוט לא. ומכאן זה באחריות המודים |
|
|
|
|