return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חג שמח אנשים שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
4?!!?!
יש שמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן


שנה שעברה לא אכלתי אפילו סופגנייה אחת...........

השנה בשלושה ימים
אכלתי כל יופ אחת


אחת בבית ספר עם ריבת חלב
ויש לי בבית עם קרם שוקלד וציפוי שוקלד שזה סוף

פעם היה רק ציפוי שזה גועל נפש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חג אורים שמח לכל הפורום!


כמה צפוי שאתה תהיה שונה בברכה שלך :)

חג שמח לכולם... תחגגו את התחת שלכם החוצה במסיבות!!!!
מורן... בוא נלך למוש היום
תראה את האחיות שלו ... אהם אופס את הבית שלו
Sniper
סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה
Flotser
אכן חג שמח לכולם!!!!!!!!!


, אין ספק שעליתי כמה קילו !!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!!
Tarantula
אוףףףףףף איתכם.. אחים אחים ואותי שוכחים כמו תמיד...:sadgreen:

טוב לא נורא נתגבר על זה...
חג חנוכה שמח לכולכם, תוכלו סופגניות ותהנו מהחופשש!!!!:D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!!


כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד ;)
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
סופגניה עם ריבת חלב זה אחד הדברים היותר טעמים שעושים לי את חנוכה


סבתא שלי שליטההההההההההההההה
oDrori
quote:
Originally posted by Flotser
!!אמא שלי גם הכינה כמה סופגניות בעצמה סוף!!!!!D :p :cool: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :disbelief :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: !!!


quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן אני יודע... תמסור לה שנהניתי מהם מאוד ;)


quote:
Originally posted by oDrori
סבתא שלי שליטההההההההההההההה


הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
הא אהם... רועי פשוש, אתה לא רוצה להגיב?


סבתות זה זקנות מדי
חבר שלי אוהב כאלה

מה שמזכיר לי סיפור שבחופש ששיעמם לנו תחת והלכנו לקחת לחם ממכולת
היינו 4 ילדים ולקחנו 8 כיכרות לחם!!
עכשיו אכלנו את הבפנים של הלחם אחרי שחלקנו אותם לחצאים
ואז נשארו לנו 16 חצאים ריקים
אז התחלנו להסתובב ברחבי רעננה ב 5 בבוקר וזרקנו חצאי ככרות לחם על אנשים
על כל מיני ילדים שהיו ברחובות
וחבר שלי ששונא זקנים משום מה זרק על זקנים את הככרות לחם שלו
הוא זרק על איזה זקן וזה נחת לידו... הוא ישב בתחנת אוטובוס ולא הבין מאיפה זה בא לו
אז התחיל להסתובב ולחפש מי זרק את זה מאחוריו
היה מצחיק
oDrori
quote:
Originally posted by guetag
חג שמח ח'ברה...ולאלו שבכיתות יב'
תהנו מהמסיבות שיש בחגים
כי לא יהיו לכם ממש הרבה הזדמנויות ללכת אליהם בשנים הקרובות


דכי מדוכדכי.... מה אתה מתמרמר
גילי צא צחגוג יור בריינז אאוט אחי
חג אופטימי במיוחד לכל החיילים!

MoSH_MaN
יווווווו די כבר רועי ועודד

כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!

נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון


סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יווווווו די כבר רועי ועודד

כל ט'רד עושים אותו ספאם שלכם!!

נו בחיית ראבק גם כאן
גם בחזרה של ירון


סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!1:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


דווקא כאן לא התחלתי תעסק וזה גם חזר לעצמו עם הפוסט של גילי.
אני אגיד לך מה הבעיה, אי אפשר להסתובב
צריך להחליט:
או שכונה, או שפשוט לא. ומכאן זה באחריות המודים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement