|
Streepjesbloesjes ghehehe (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
you'll never know.. ik heb wel vaker dingen op m'n nek gehaald die niet hadden gehoeven...... :rolleyes: eigenlijk moet ik voor ieder forum een andere tactiek verzinnen misschien is dat wat :D
bedankt voor mijn benoeming maar wat wil je concreet dat ik ga uitvoeren? :p :D |
|
|
| Little Theseus |
wauw wat goed van now & dit zeg!
Een beetje hetzelfde idee wat al gebeurd met nike airmax schoenen (wat helaas alleen te vaak voor alle soorten sportschoenen geldt)
Op kraagje omhoog kan je ook niet weigeren maar op streep/kreukelblousje wel, briljant!
O w8ff ik moet m'n blouse nog strijken cya! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wauw wat goed van now & dit zeg!
Een beetje hetzelfde idee wat al gebeurd met nike airmax schoenen (wat helaas alleen te vaak voor alle soorten sportschoenen geldt)
|
Tja, helaas kom je met sportschoenen vaak niet binnen in cafe/bar/discotheek.. :whip:
Maar ik vind dit idee van die blousjes erg goed!! :D
Ik heb er zelf trouwens geen ;) |
|
|
| Rinus |
Ik zelf heb er geen 1. Maar het boeit me geen flikker hoeveel mensen erin een tent mee lopen. Benzowiezo tegen kleding beleid en dergelijke. Maarja er zijn ook mensen die niet voor de muziek en gezelligheid komen maar voor de wedstrijd "Kijk mij eens mooi en stoer zijn" :whip:
Laters |
|
|
| JunKX |
Euhm tja wat moet ik erover zeggen...
Een foto zegt meer dan duizend woorden:
Owja dat ben ik op de foto. Heb het ding een keer gekocht omdat ik em mooi vond. Toen ik savonds op stap ging, kwam ik er inderdaad achter dat ik niet de enige was... :) Verder geen commentaar.
Paraplu op de achtergrond is te bestellen bij DJ Siesta...
:thepirate |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wauw wat goed van now & dit zeg!
Een beetje hetzelfde idee wat al gebeurd met nike airmax schoenen (wat helaas alleen te vaak voor alle soorten sportschoenen geldt)
Op kraagje omhoog kan je ook niet weigeren maar op streep/kreukelblousje wel, briljant!
O w8ff ik moet m'n blouse nog strijken cya! |
morgen wel aantrekken he! dan trek ik mijn aussie en maxies aan!
:eek: |
|
|
| eieregooie |
JAAAAAAAAA! Ik heb een kreukelstreepjesbloes!!! :D Volgens mijn vrouwelijke collega's in de leeftijdscategorie "midlife crisis" zie ik er in dat ding opeens netjes uit :D Mja, ik balen natuurlijk toen ze dat zeiden hehehe...
Neej, sinds mijn mooie zwarte bloes na m'n ongeluk vorige maand naar de klote is gegaan is dit het meest nette wat ik heb... en ach, er een beetje netjes uitzien op z'n tijd kan ook geen kwaad...
Als er iets is dat me weinig boeit dan is het kleding... Zo'n 2 keer per jaar dwing ik mezelf om eens wat kledingwinkels in te lopen omdat de boel weer versleten begint te raken, en dan ben ik meestal vrij snel klaar... 99,9% van wat ik zie vind ik helemaal niks, en dan zijn er 1, soms 2 of 3 dingen waarvan ik denk "Goh, da's wel aardig..." en dan koop ik het... Heb ik weer een half jaar rust :)
Dat sommige mensen dagelijks zo intensief met kleding bezig kunnen zijn verbaasd mij zeer...
IMO: De anti-kreukelstreepjesbloeshype die er nu heerst is exact hetzelfde (is zowel positieve als negatieve zin) als de originele kreukelstreepjesbloeshype, maar dan omgekeerd (begrijp je??? :p ). Oftewel actie = -reactie.
En in beide gevallen boeit het me geen ruk :p Ik koop gewoon waarvan ik denk "goh, da's wel aardig" :p En als daar dan streepjesbloesjes of andere "verboden" dingen tussen zitten... Het zij zo...
En wat betreft clubs die ziek worden van monotoon kleedgedrag... da's altijd al zo geweest... en de echte feestganger weet ook dat je je als het ff kan een beetje origineel dient te kleden lijkt me... Da's de helft van de lol... mensen in maffe outfits bekijken :D
Grtz!!!
[EDIT]
Zow! Hehe... dat moest ik zeker ff kwijt :D
[/EDIT] |
|
|
| xxl |
| doe mij maar gewoon mooie print erop... strepen.. zuigen |
|
|
| Raymond |
Ik vind die blousen voor relnichten :D
Maargoed ieder z'n meuk..........
Ik heb al helemaal een hekel aan een mode ding!
Wees lekker jezelf en probeer niet iets te immiteren. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by JunKX
Euhm tja wat moet ik erover zeggen...
Een foto zegt meer dan duizend woorden:
Owja dat ben ik op de foto. Heb het ding een keer gekocht omdat ik em mooi vond. Toen ik savonds op stap ging, kwam ik er inderdaad achter dat ik niet de enige was... :) Verder geen commentaar.
Paraplu op de achtergrond is te bestellen bij DJ Siesta...
:thepirate |
LOL mooie foto :), welke plaat wasdat ook alweer? :), :), ja iedereen loopt met zon ding, ik hebder ook eentje, maar doe doek ook niet meer aan. Gister kwam zon klasgenoot vamme met zon ding aan. Dachttie dat ie origineeel was :) |
|
|
| JunKX |
| Die plaat was Club Encounters of Voltswagen denk ik. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by JunKX
Die plaat was Club Encounters of Voltswagen denk ik. |
uiteraard :D |
|
|
|
|