return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Röker du? (pg. 3)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by Aendy
Yeah right... skulle passa in i min FBI profil...

lol. ja, jag röker, men betydligt mindre än för ett par år sedan.
reveal
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Å till alla som inte har provat... Har det liksom varit så att era päron sa till er att ni var små att "röka är dåligt.. fy fy" eller har ni inte vart nyfikna på å prova..

Jag har inte varit det minsta intresserad av att prova. Ända sedan jag var liten har jag varit på min farmor att hon skulle sluta, vilket hon faktiskt har nu också :)
MojjMojj
Min Farfar dog av sin rökning för ett tag sedan... Heja Farfar! :confused:

Ajja, jag säger så här: "Låt alla göra vad fan de vill så länge de inte skadar andra när de gör det"

Om ngn jag inte känner blåser rök i ansiktet på mig med flit lr inte så tar jag det som den personen inte bryr sig om andra, och antingen slår till den personen på käften lr bara blir allmänt förbaskad och ber den dra åt helvete"

Rökning är för dönickar och dumskallar, dock är jag polare med så många dumskallar så vad ska man göra?
:p :)
JayBee
du glömde "nej men har testat nån gång" :) aja jag får väl välja nej har alldrig rökt :)

det kan hända nån gång, kanske att jag röker 2-3 gånger om året :)

röka är dåligt och jag tycker det vore bra om man hadde rök förbud på majoriteten av alla clubbar och krogar osv..
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
aldrig testat, kommer aldrig prova

samma här=)
Smekbar
tja... blev 'nej - har slutat' eftersom jag rökt en del.. har dock aldrig varit beroende utan har mest varit att det varit socialt och så... det är väl också enda fördelen som finns med cigg, samt att nickokicken man får som ovan nyttjare ger en extra boost till fyllan =) men, tycker det är dumt att röka, gör det därför oerhört sällan numera.. har även medverkat till att få 2 av mina bästa polare att sluta vilket känns rätt bra.. :)
staz
tar 1 cig eller 2 vid festliga tillfällen.. dvs för mig typ 0.5-1 gång per månad..
måste ju medge att det var något extra att röka en cig på sensations dansgolv o bara stå o blunda o titta uppåt o se lysena blinka förbi utanför mina stängda ögonlockar.. när man aldrig röker så är det en fruktansvärt härlig kick, iaf för mig, att ta en cigarett då och då..
har dock aldrig provat snus.. finns inge värre än när det sitter nån stänkare breve en på bion o bakar snus, stinker så förj-vligt..genast rycks man tillbaka till verkligheten från sin inlevelse i filmen. ser så otroligt fult ut med prilla i överläppen också.. men nån gång ska jag prova det, har hört att det ger en starkare kick än cigaretter..
moderation is the key.
mjz
har tänt en giftpinne (åt mig själv) två gånger i mitt liv, en gång när jag var 8-9, och en andra gång när jag var 14, fattade inte poängen nån av gångerna...
tjockis
indianens hämnd på den vite mannen! :)

har slutat efter sju jävla år.
rätt skönt tidsfördriv faktiskt att röka.
men det är liksom inte värt besvären.
helt värdelöst egentligen.

tobaksbolagen är ju helt för mycket.
och philip morris är väl den sista människan på planeten jag vill stödja efter george bush och bill gates.

som tur är kan jag ju alltid röka cannabis även om dom inför förbud på krogen.
1# det sitter i mycket längre än nikotin (så man slipper gå ut å röka hela tiden)
2# det är mindre farligt!

bra va? ;)
staz
quote:
Originally posted by mjz
har tänt en giftpinne (åt mig själv) två gånger i mitt liv, en gång när jag var 8-9, och en andra gång när jag var 14, fattade inte poängen nån av gångerna...

antagligen för att du inte drog halsbloss :toothless

SteveTranz4ever
Så här blir de om ni röker ;)

Snyggt va ?

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa...,511606,00.html
DjAviander
Har provat, aldrig mer..

Giftet smakar ju bajs! Vad fan är det för gott med det?.. Sen förstör man ju för alla andra runt ikring också :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement