return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Favorittrancevideon?
View this Thread in Original format
Glorie
Såg just Drunkenmonkey - E (as in Eveline)

trance å trance, den e lite dansmusik iaf :)

riktigt roligt att se dom herrarna dansa :D
Aendy
Spacelovers - Spacelovers... den är SÅ jäla sexig utan att bli överdriven. Älskar kroppar i naturlig rörelse vare sig det är hos män eller kvinnor, människor eller djur.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Spacelovers - Spacelovers...

tänkte precis skriva den :) tog ett jävla tag att få tag på den, vem det var det ju värt.. eller hur anden? :p
en annan favorit är blank & jones - dj culture, den är sjukt gjuten
Glorie
itne ens hört den låten...

suck
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
tänkte precis skriva den :) tog ett jävla tag att få tag på den, vem det var det ju värt.. eller hur anden? :p

Jupp... (fick med felstavningen i quoten :)) Synd att jag fortfarande inte kan se den tack vare nåt jäla codec... har testat allt... :(
reveal
mitt tips när det gäller codecs:
installera Nimo Codec Pack, som är en samling av massa codes som man kan behöva, brukar lösa alla problem

http://www.btinternet.com/~nimosiro/

och fan för felstavningen ;)
RebeL9
DJ Quicksilver - Cosmophobia. riktigt cool video. dystert och helskum samtidigt. Typ en familj som lyssnar på ett radiomeddelande (man hör inte de prata) och plötsligt börjar alla i familjen gråta. I slutet lyser de upp och kramar om varandra och blir lyckliga. Skum som sagt :)

William Orbit - Ravels Pavane Pour Une Infante De Funte (Ferry Corsten remix)
samma sak här. Hela videon utspelar sig i en stad där ett stort begravningståg går i en procession genom stadens smala gator och folk kastar ut blommor från fönstren. Alla i begravningståget gråter och man får aldrig se den döde. Antagligen en viktig person eftersom så många sörjer honom. Underbar låt också. Passar videon utmärkt.

System F - Exhale
Helball video med Ferry och Armin som gör ett besök i England =)
Glorie
faen, har inte sett många videos asså... borde eg. inte få uttala mig i frågan :p
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
System F - Exhale
Helball video med Ferry och Armin som gör ett besök i England =)

hahah, klassiskt med frågor som "where the f*ck is our limo" :stongue:
gjuten video helt klart :)
RebeL9
glömde nämna att jag gillar Rank1 - Such is life videon också. äntligen en video med politiskt budskap.

reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
glömde nämna att jag gillar Rank1 - Such is life videon också. äntligen en video med politiskt budskap.

varför måste man ha med ett politiskt budskap?

för mig är det viktigare att videon är rolig/skön/whatever att titta på, än att den har ett budskap...
RebeL9
ta bara en titt på MTVs videos. bara massa skräp, halvnakna kvinnor, slickade bilar och en falsk bild av världen.
är kul med lite variation och verklighetsförankring också för en gångs skull.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement