return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilken e er favoritlåt me Blank & Jones?
View this Thread in Original format
Glorie
sista topicen för ikväll..

Ingen poll..för d orkar ja inte me
:)

Själv har ja letat upp "The Blue Sky" och "Beyond Time" från mitt arkiv.. *diggaaa
RebeL9
Cream (Paul van Dyk remix)
The Nightfly (Transa remix)
Flying to the moon (Moonman remix)
Sweet Revenge <- skandal att den aldrig släpptes som singel.
AC.
hmm svårt när jag inte är på min dator med alla mina låtar på...

förmodar atrt många kommer säga cream

DJ culture är en skön iaf...
collaste remixen med de är utan tvelem deras pet shop boys mix.. kanske för att jag gillar vocalsen men iaf...
reveal
måste säga "After Love" eftersom den ingår i den tappra skara låtar som fick mig att börjar lyssna på trance :)
Glorie
quote:
Originally posted by AC.
collaste remixen med de är utan tvelem deras pet shop boys mix..

vad hade du druckit sa du? :p :p :p

hohohohohohohohoho
AC.
också :P
trode det skulle gå förbi onoterat även om jag såg min hur dålig min svenska var...
Glorie
skriver man tvelem... säger sig självt! u are busted :D
AC.
nu så här efteråt är det totalt oförstårligt hur jag kunde skriva något så fel när jag menade att skriva utan tvekan

trode du var helt såld på Blank and Jones Feat Anne Clark - The Hardest Heart glorie?

själv är jag inte så förtjust i den

borde det inte anses att om man nämner en favorite med B&J så bör det vara en org. låt eller en remix av dem och inte påen av deras låtar?
RebeL9
saken är den att remixarna är såpass mycket bättre så jag föredrar att räkna upp remixarna.
Moonmans remix e tex så otroligt mycket bättre än originalet. Den får den att blekna i jämförelse. =)
Glorie
quote:
Originally posted by AC.
nu så här efteråt är det totalt oförstårligt hur jag kunde skriva något så fel när jag menade att skriva utan tvekan

trode du var helt såld på Blank and Jones Feat Anne Clark - The Hardest Heart glorie?

själv är jag inte så förtjust i den

borde det inte anses att om man nämner en favorite med B&J så bör det vara en org. låt eller en remix av dem och inte påen av deras låtar?

ac, har du skickat den till mig? hmm :)

det sista du skrev... du har antagligen rätt.. :p

Vizay
nightclubbing (wippenberg remix)
desire (typ alla remixer)

dom två är så jävla underbart uppåt och dansanta :D
Trance Christer
min favorit blir helt klart denna Blank And Jones - Desire (4 Strings Remix) underbar remix
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement