return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
DJ's In Salou??
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
hallo,

kan iemand mij vertellen of er nog goede dj's draaien in salou n de periode van 5 juni t/m 12 juni? o ja, in welke club e.d.
Misschien een handige site hiervoor? laat maar weten!

mzzlss en bedankt!
Blik
wil ik ook wel weten, maar dan voor de periode van 2 juli tm 12 juli, dan ben ik daar :D
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
wil ik ook wel weten, maar dan voor de periode van 2 juli tm 12 juli, dan ben ik daar :D


Ik ga ook precies die periode naar Salou ;)

Johan Gielen draait in Pacha op 8 juli :)
(check maar een's zijn agenda op z'n site)
Nastra Azzurro
He Ik ben er op die tijd Vinyl BYOUY ik ben een dj.......maar helaas draai ik er niet KUT........(komt wel)

he maar Ik ben ook benieuwd of wij wat kwaliteit gaan zien
piis
Blik
quote:
Originally posted by moogwai


Ik ga ook precies die periode naar Salou ;)

Johan Gielen draait in Pacha op 8 juli :)
(check maar een's zijn agenda op z'n site)


yes, dat is vet, daar ga ik zeker bij zijn, denk dat ik niet de enige ben
cyberia
Wel als alles goed gaat ,denk ik ook wel da ik daar dan zit!:D
Mysteric
PASHA SALOU:
24-06-2001 E-Craig
24-06-2001 Jurgen
01-07-2001 Mark van Dale
08-07-2001 Johan Gielen
15-07-2001 Jean
29-07-2001 Jean
12-08-2001 Klubbheads
19-08-2001 Mark van
Blik
klopt het dat je in totaal (vervoer + toegang) al 50 piek kwijt bent, en dat een biertje 20 piek kost???
Mysteric
uhhmmm nee
ik kan me van vorig jaar herinneren dat een taxi naar Pascha 20 piek kost...5 piek de man dus
en bier (flesje heineken) was piekie of 8. maar dan heb je wel wat

die hollandse avond in Pascha is ook lachen, dat gaat echt helemaal nergens over. Loop je met 10.000 man een beetje over kabouters te zingen
tango
Pacha is tha b0mb! Wat een tent. Maar effe to the point, in de afgelopen 2 jaar heb ik best wat bekende dj's daaro gezien hoor, hier een opsomming:

1. DJ Marco V (had op donderdag een residency op de hot & spicy party in flashback, of dat nu nog zo zal zijn betwijfel ik, aangezien marco nu veel populairder is.)
2. DJ Jurgen (in pacha, die kerel is de slechte dj van nederland!)
3. DJ Tiesto (in pacha, de avond van m'n leven!)
4. DJ Jean (in pacha, was wel ok)
5. DJ e-craig (in pacha, was ook wel geinig)
6. DJ Erick E (in snoepy's, veel mooie vrouwen kwamen erop af, dus tjaa......)
7. DJ Ronald Molendijk (in snoepy's, tja zelfde commentaar als erick E)

Dus ik hoop voor jullie dat ze weer een paar gasten laten overkomen dit jaar.

grtz,
TNG

moogwai
quote:
Originally posted by Mysteric
PASHA SALOU:
15-07-2001 Jean


He dan... als Jean komt zit ik al in Nederland :D :D :D
Blik
quote:
Originally posted by moogwai


He dan... als Jean komt zit ik al in Nederland :D :D :D


en ik gelukkig ook, dan ben ik jarig en zit ik lekker thuis m'n verjaardag te vieren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement