|
הטראק הזה פשוט משגע אותי
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב בואו נתחיל עם זה שאני פשוט חולה על מינימליסטיקס
הם הרכב מאוד מיוחד שעושה טראקים ורמיקסים מאוד יחודיים ובדרך כלל גם טובים
הרמיקס שלהם שרשמתי הוא פשוט מדהים דבר אחד בטוח הוא ישגע אותכם ויפיל אותכם מהכסא - או לטובה כמו שקרה לי או לרעה כי יש לו צליל שחוזר על עצמו ויכול או לעצבן או להתחרפן במובן הטוב של המילה
סה"כ זה מזכיר תרמיקס ל-4 strings-diving רק יותר משוגע (כן הם לא ברמות השגעון של סקוט פרוגקט הגדול אבל זה שגעון רך כזה)
בקיצור אני ממליץ עליו בשיא החום תורידו!!!
Paul Masterson pres. Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix) |
|
|
| eXeTik |
| אחי, יש לנו פה טרד שלם של המלצות... תקרא קצת לפני שאתה פותח ט'רד... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
נראה לי שלא יכעסו עליך הפעם כי אתה חדש פה
אבל תסתכל למעלה... יש טרד של המלצות של טראקים.......
ואני גם ככה לא מוצא את הטראק אז אין לי איך להגיב
אבל אני ינסה עוד...... :D |
|
|
| itamarsan |
אחיייי טוב עם כבר פתחת ט'רד תנסה את
(yomanda remix)הוא גם לא רעעע |
|
|
| oDrori |
אין צורך בסגירה, הבחור בא לדסקס על מינימליסטיקס ואנחנו יודעים שהדיסקוס הארוך ביותר בימינו בסטיקי המלצות הוא 'בנזונה של טראק אחייייייי! בכל מקרה אני ממליץ על...' ככה שאני בעד להשאיר כמו שזה
כל מקרה אחי, ספציפית את הטראק הזה לא שמעתי אבל אני מאוד מעריך את מינימליסטיקס למה הם הולכים עם הקטע של הפסנתר ופסנתר רולז
:)
אני אישית הכי אוהב את
close cover
אני מניח שבגלל שהוא הראשון ששמעתי, אבל הם מייצרים הרבה איכות אינדיד! |
|
|
| Hell_Copter |
טראק חמוד אבל תוך כמה שמיעות אתה חוטף עליו קריזה ורוצה לתת מכות לרמקולים שלך שיסתמו את הפה שלהם
זה הכל
ואני לא חושב שזה מצריך ט'רד...
בפעם הזאת אני מחליק.. פעם הבאה לא
ואם מוד אחר מחליט לסגור אז סבבה... לא קשור אליי |
|
|
| luckystrike |
למה רועי - קצת דיון על מינימליסטיקס
לגיטימי....
וזה גם פרוטקציות כן ?
:D
קיצר , עוד לא שמעתי את הטראק אני יוריד ויישמע באמת
ותלוי - פעם מינימלסטיקס היו יותר טובים לדעתי ...
בתקופה של
STRUGGLE FOR PLEASURE
שזה טראק ענננננננק
וגם
CLOSE COVER
שהוא אחד היותר טובים ...
אני רוצה עוד רמיקס חדש שייצא לזה
של
MAGIK MUZIK
נראה לי יהיה טוב ...
מענין איך הטראק הזה יישמע עם יוסיפו עליו ווקאלס ...
בכל מקרה לאחרונה הם קצת ירדו ברמה למה הם מוציאים המון
חומר ... אז לי לפחות זה נראה כאילו הם פחות משקיעים בהפקות מפעם ...
דברים יותר פשוטים - פחות טובים ...
יש ירידה ברמה ...
בכל אופן יצא לפני איזה חודשיים רמיקס חדש לטראק שלהם
A FOREST
וברח לי השם שלו ...
אבל רמיקס ממש טוב בכל אופן - אין לי כוח לחפש ת'שם :( |
|
|
| Q-PiXeL |
הטראק נקרא
Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix)
בלי ה
Paul Masterson presents
לא זוכר כבר איך הוא נשמע אבל אני זוכר שכל הריליס היה נחמד... |
|
|
| Sniper |
טרק ממש ממש טובה לדעתי באמת יש איזה סמפל שחוזר על עצמו ואתה מתחיל להישתגע ולא לטובה!!! זה מחרפן אותך בוא נגיד שאם אני ישמע במסיבה תקטע הזה אני יתלהב.. ומינמלסטקיס באמת טובים!! לא שמעתי תקטעים\רמקסים האחרונים שלהם זה שהמלצת האחרון ששמעתי והוא באמת טוב
בכל אופן הכי אהבתי את Close Cover
אין טראקקק ממש טובב אחד הגדולים בשבילי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הטראק נקרא
Sushi - The Earthshaker (Minimalistix Mix)
בלי ה
Paul Masterson presents
לא זוכר כבר איך הוא נשמע אבל אני זוכר שכל הריליס היה נחמד... |
זה מהריליס הישן אחי....
הריליס החדש כולל את השם פול מאסטרסון פרסנטס...
וכן כל הריליס היה נחמד כבר ציינתי את זה |
|
|
|
|