return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Favoritparti i en viss låt... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glorie
elastique culture - u (dj scot project rmx) 7:17 och framåt :)
Dj_ExOn
"Midway - Kung Fu" 3.04 och framåt
"Midway - Inca" hela satans låtan! :)
Glorie
FrankTrax-Nebuchan-OriginalMix

4:08 å till slutet....vacker :) ja gråter nästan :)
DylanSwe
Den låten som fick mig förra året att totalt gå i taket varenda gång jag hörde den, och en av de få låtar jag lyckats övertala mina icke-trance-gillande-vänner att lyssna på:

Nu-Nrg - Dreamland , när den börjar gå igånmg vid ca 3.30 och har en 2 min uppbyggnad, sen kickar igång...för att sen igen gå i ytterligare i taket en gång..ja då fan va man ryser.

en klassiker är Andy Ling - Fixation(airwave remix) , hörde den första gången på Armin van Buuren - Live at Club Eau in Hague 10-26-02 och trodde jag skulle dö...det var en utav dom stunderna man har, när man bara sitter o allmänt lyssnar på ett liveset medans man surfar, men nr just denna kom på ryckte jag till och höjde till 11 på volymknappen (Spinal Tap)

kan iofs bara fortsätta och fortsätta, för 80% av mina mp3:or är bara trance i den här stilen ;)
Aendy
Westbam and Nena - Oldschool Baby (Main Mix Englisch]; 2.05-2.20 är det skönaste och mest förväntansfulla jag hört på länge, länge!
Powell
Paul van dyk - nothing but you ... fan va mycke bilder man får i huvudet, och
Warrior - Untitled (heter den så ?)
buildupen efter 2 min ...
staz
hmm warrior - X heter den som jag har på burken.. fast X kanske bara står för untitled :p

postade innan men verkar inte ha fastnat,... skrev iaf
tiesto - in my memory (gabriel & dresden elephant vocal mix) 4.34 - ~6
Glorie
Det finns många magiska stunder i Tiestos - The Anthem (liveversionen) :p Skönt och rysa av en låt!!!!

Om jag nån gång öppnar en klädbutik :p ska ja minsann bara spela trancemusik :D Gina Tricot i Sundsvall lirar GRYMT bra musik.. så bra, att jag var tvungen att tala om det för dem ;) PVD - Nothing but you, nu senast när ja var där ;) :thepirate :crazy: OBS att detta är inte är ngt allmänrådande fenomen bland Gina Tricot-butikerna i Sverige. Det är bara det att GT i S-vall är extra bra :cool:
RagingEskimo
Coast 2 Coast - Searching (Original Mix); breaket som börjar 3:40 och bygger upp för att braka loss vid 5:15 och bara fortsätter..
Säkerligen ger det här mig rysningar då det onekligen finns en "viss" likhet med Underworld's Rez/Cowgirl.

Sen har vi ju Z to A - Next stop Oblivion. En av "goa"träskets pärlor med sitt 2minuters intro av rang.

Woody van Eyden - Together (M.O.R.P.H Mix) från 3:46 och.. tja - rätt långt. Muntert.

Slutligen måste det nog brytas mor regeln med argumentet att det inte GÅR att bena ut ett favoritparti i James Holden/Ben Pound's "Kaern Turned".
RebeL9
quote:
Originally posted by Glorie
Det finns många magiska stunder i Tiestos - The Anthem (liveversionen) :p Skönt och rysa av en låt!!!![IMG]

Tiesto - The Anthem? :conf:
Vad e det för en låt på vilken skiva är den med på?

Kongo_kim
Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team mix) typ 1 min när den riktigt börjar.

Cosmicman - I Love You , Melodin

System F - Out Of The Blue , klapp ljuden typ trum/klapp
eller hur man ska förklara
Glorie
hehe, tiestos - the anthem lär heta något annat :) känner igen den, men inte som att den skulle heta "the anthem" har den bara som lös fil och vet alltså inte från vilket album den är hämtad :D eller :( När nån duktig tranceperson kommer hem till mig, kanske den kan höra... och säga "Men, det är ju XXX - XXXX :)" hoppas på det :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement